9:21, sobota, 05.10.2024
Maribor
Maribor
Current weather

Mariborsko podjetje sinoči zabeležilo neverjeten uspeh, pridružila se je znana slovenska vplivnica

Uspešnemu mariborskemu podjetju VBO digitalno zobozdravstvo je uspel nov izjemen uspeh.

Njihova najnovejša prestižna linija zobnih ščetk, ki vključuje prav poseben črni kremen, je takoj ob lansiranju požela izjemno zanimanje. Skoraj neverjetno je, da so v nekaj urah prodali več kot polovico izmed vseh 2.000 naročniških paketov. Vsi ti bodo pakete prejeli do 10. oktobra.

Vesna in Marko Kaloh sta v intervjuju pojasnila ozadje kampanje “Več zdravja za boljše življenje”. Marko je izpostavil, da je podjetju v zelo kratkem času uspelo nekaj izjemnega, vendar je zgodba začela pred tremi leti, ko so prišli na idejo o razvoju zobne ščetke, ki bi resnično učinkovito očistila zobe. Vesna je takrat sodelovala z mednarodno priznanimi strokovnjaki in dentalnimi univerzami, kar je privedlo do nastanka Premium zobne ščetke VBO. Ta inovacija je bila tako uspešna, da jo danes uporablja že več kot 300 tisoč Slovencev, kar jih je spodbudilo k nadaljnjemu razvoju izdelkov in rešitev za boljšo ustno higieno.

Naredili študijo, s katero so ugotovili – nujna je menjava zobne ščetke na dva meseca

Kljub uspehu so ugotovili, da ustna higiena še vedno ni na želeni ravni, zato so izvedli klinično študijo, ki je pokazala, da je ključna redna menjava zobne ščetke – vsaka dva meseca. Zobna ščetka se namreč po določenem času obrabi, kar bistveno zmanjša njeno učinkovitost. Kaloh je to primerjal z zimskimi pnevmatikami, ki ob izgubi profila prav tako postanejo nevarne: “Namreč, skušajte si predstavljati, da imate zimsko gumo, najvišjega cenovnega razreda, z najboljšim profilom, z najboljšim oprijemom, na vseh testih. Ja, ta guma po določenih kilometrih, ko izgubi profil, bo enako nekvalitetna kot vse ostale gume. Brez profila guma ne prime, s to gumo ne gremo na cesto, zato, ker imamo radi sebe in ker imamo radi okolico in seveda gumo zamenjamo. Imamo celo zakon, ki prepoveduje vožnjo s pnevmatikami brez ustreznega profila.”

V raziskavi so ugotovili, da mnogi ljudje zobnih ščetk ne menjajo pravočasno, kar močno vpliva na njihovo učinkovitost – obrabljene ščetke lahko namreč očistijo zobe do 50 % slabše. Na podlagi študije so prišli do zaključka, da je optimalen čas za menjavo zobne ščetke vsakih dva meseca. Obrabljene ščetine, nabiranje vodnega kamna in bakterije v kopalnici so glavni razlogi, zakaj redna menjava ščetke ni zgolj priporočljiva, temveč nujna. Ugotovili so, da je ključni problem v tem, da ljudje te menjave pogosto ne opravijo pravočasno: “Vedeli smo da je problem – ne v ščetki, ne v redni uporabi – ampak v nepravočasni menjavi. Ampak če smo realni, če mi nekomu povemo, da more to početi, vemo da ne bo tega sam od sebe naredil.”

Opozorilo o menjavi dobite na e-mail in SMS

“Ugotovili smo, da na dva meseca iti v trgovino, iskati parkirno mesto, plačevati parkirnino, dobiti kazen za prekoračitev parkirnine … Ali še huje – prideš v trgovino, stopiš pred polico in na njen ni tvoje najljubše ščetke. In smo poiskali rešitev, skupaj s podjetjem, ki se ukvarja z razvojem, z umetno inteligenco, smo razvili prvi sistem na svetu, ki omogoča naročnino na ščetke. Kaj zdaj to pomeni? Pomeni, da se naročiš, dobiš paket šestih ščetk. Zakaj šestih? Ker kot smo rekli na dva meseca, je potrebno ščetko menjati. Ščetke imaš doma, torej se ti ne more zgoditi, da bi jo moral iti iskat. Mi pa te na dva meseca opozorimo preko sms-a in maila, da je čas za menjavo ščetke,” v oddaji še poudari Marko Kaloh.

Marko je pojasnil, da so z naročniškim sistemom zagotovili, da uporabniki nikoli ne ostanejo brez zobne ščetke in da je ne pozabijo pravočasno zamenjati. Poleg tega prejmejo še eno brezplačno ščetko, ki pride prav v primeru izgube, pozabljanja na potovanju ali če jo odnese domači ljubljenček: “Skratka si na varni strani. In seveda, ko smo to razvili, smo rekli, da je čas, da to spravimo med ljudi, pripravili kampanjo, pri tem se nam je z največjim veseljem pridružila največja in najboljša in nam zelo draga Petra Parovel, ki nam je tudi pri tem izjemno pomagala in včeraj ob šestih zvečer smo to startali.”

Zdravje se začne v ustni votlini, to v podjetju VBO že dlje časa poudarjajo.

Vesna Kaloh poudari: “Vedno poudarjamo, poleg dobre ščetke, poleg tega, da jo dvakrat na dan uporabiš, je tudi pomembno, da ta ščetka funkcionirana. Enako kot “glici” gobica, pač po nekem obdobju več ne učinkuje, to vidiš. Enako z jezikom čutiš, da zobje niso gladki. In ravno v tem času, ko je ščetka obrabljena tudi najbolj nastajajo, zastajajo obloge, postajajo trde … Potem pa je potrebno delo profesionalca, torej ustnega higienika ali zobozdravnika, da to očisti. Tako, da boljše menjati ščetko, kot smo ugotovili, na dva meseca, kot pa prepogosto potem odstranjevati zobni kamen in trde zobne obloge pri zobozdravniku.”

Posebna ugodnost za tiste, ki povabijo prijatelje 

Pri VBO so tako prvi na svetu razvili naročniški model, ki ljudem omogoča, da zobno ščetko prav zares menjajo na dva meseca, ponesejo raven ustne higiene na višjo raven in z le nekaj kliki o tem obvestijo tudi svoje najbližje ter k zdravju povabijo tudi njih. In še odlična novica – če prijatelj sklene naročnino, ta, ki ga je povabil, prejme 25 odstotkov popusta za naslednje naročilo. To pomeni, da lahko pridete do tega, da si boste zobe ščetkali povsem brezplačno. Na ta način pa lahko vsi naredite velik korak k boljšemu zdravju.

O kampanji “Več zdravja za boljše življenje”

Premium zobna ščetka VBO – produkt razvoja ugledne slovenske ortodontke dr. Vesne Kaloh in strokovnjakov z japonske dentalne univerze Kanagawa je od leta 2021, ko je pristala na prodajnih policah, pravi hit. S svetlobno hitrostjo je osvojila srca vseh tistih, ki dajejo veliko na ustrezno ustno higieno. Njena ključna prednost, ki jo dela drugačno od drugih, je predvsem črni kremen, ki je impregninan v njene ščetine. Gre za rudo, ki jo najdemo zgolj na delu japonskega otoka Hokaido. Ščetine so zaradi črnega kremena, na mikroskopski ravni, hrapave, kar zobe resnično temeljito očisti in so povsem gladki. Posledično Premium zobna ščetka VBO odstrani zobne obloge kar do 40% bolj učinkovito kot običajne zobne ščetke.

Po ščetkanju se sprostijo negativni ioni, kar upočasni nastajanje novih zobnih oblog, zobje pa dlje časa ostanejo gladki.

Odzivi številnih uporabnikov in zobozdravnikov so bili navdušujoče pozitivni (uporabniki so ščetki na Googlu namenili za oceno čisto 5-ico), zato se je ekipa pri VBO-ju lotila nadgradnje in še dodatnih izboljšav. Ščetka, ki je medtem prepričala več kot 290.000 uporabnikov v Sloveniji, je dobila svoje nadaljevanje. Njeno ime je postalo Premium zobna ščetka VBO – Prestige Line.

Njene posebnosti so:
– Designersko dovršena oblika.
Ergonomično oblikovan ročaj za odlično uporabniško izkušnjo in učinkovitost
– Ročaj iz materiala PET, ki je 100% reciklabilen.
– Ročaj je bolj prožen in s svojo podajnostjo ublaži morebiten premočan pritisk na zobe.
Dodatna vrsta ščetin s črnim kremenom za večjo gostoto ščetin tako, da so tanke, daljše ščetine bolje podprte s krajšimi. Ščetine zato dlje časa obdržijo obliko in ščetka kasneje zacveti tudi pri tistih, ki ščetko premočno pritiskajo na zobe.
6 novih barv, imenovanih po dragih kamnih, kristalih oz. mineralih: Obsidian Black, Saphire Blue, Emerald Green, Ruby Red, Diamond Bright in Amber Yellow
Model in oblika ščetke je zaščitena, ravno tako blagovna znamka VBO.

Deli z ostalimi:

Druge novice

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Anketa

Ali zaprtje Starega mostu kakorkoli vpliva na vaše vsakdanje življenje?

Loading ... Loading ...