14:53, tor, 30. Apr

Odprtje krožišča v Mariboru





Po pravkar opravljenem tehničnem pregledu zadovoljno sporočamo, da bo krožno križišče na Ulici Pariške komune in Ljubljanske ceste prevozno za ves promet – danes, od 14. ure naprej.

Spomnimo:
Na javni tribuni o preureditvi križišča Ljubljanske ulice in Ulice Pariške komune, ki jo je sklical direktor mestne uprave MOM Marko Žula, in se je odvijala 21. avgusta 2013 v jedilnici II. gimnazije Maribor, je župan Mestne občine Maribor dr. Andrej Fištravec ustavil gradnjo semaforiziranega križišča.
Po županovi objavi o obnovi in postavitvi semaforiziranega križišča na njegovem Facebook profilu in tamkajšnjih zanj nepričakovanih odzivih občanov, je župan na tedanji tribuni sklenil, da bo izkazano voljo Mariborčanov in Mariborčank upošteval.
DSC_0202
Prihodnje jutro so na sestanku za mizo sedli župan, direktor mestne uprave, projektanti in izvajalci prenove in naredili načrt, kako naprej. Tedaj smo na Mestni občini Maribor oblikovali novo projektno nalogo za ureditev krožnega prometa v križišču Ulice Pariške komune in Ljubljanske ulice, ki smo jo posredovali projektantom. Na podlagi tega je bila izdelana nova idejna zasnova, obljubljeno krožno križišče pa se bo uredilo v obstoječih gabaritih. Varnost
Asfaltne plasti so bile na vseh krakih rekonstrukcije križišča v krožišče končane v roku, ki je bil predviden, t.j. do 30.10.2013. Na vozišču so manjkale le še talne označbe in cesta bi bila prevozna. Ker pa izvajalcu zaradi znanih razmer ni uspelo dokončati v celoti tudi pločnikov, je bila na MOM naslovljena prošnja po podaljšanju roka dokončanja del, predvsem zaradi večje intenzivnosti del, ki so možna le ob popolni zapori celotnega odseka Ulice pariške komune. Tako je bila zapora podaljšana do 22.11.2013.
DSC_0251
Rok za izstavitev vmesnega poročila in predaje zahtevkov za izplačilo v skladu s Pogodbo o sofinanciranju s strani MGRT je bil 2.11.2013. Do tega roka je morala MOM na MGRT predati gradbene situacije do tega roka izvedenih del na gradbišču. Glede na obseg že izvedenih del (avgust, september in oktober 2013) smo izpolnili planiran znesek sofinanciranja, ki znaša 500.516€ (vrednost brez DDV). Sicer so skupni stroški gradnje ostali takšni, kot so bili predvideni, po pogodbi z Nigradom znašajo nekaj več kot 687.000€ brutto.
Celotna prva faza prenove Ulice Pariške komune je tako stala celo nekaj manj kot je bilo prvotno predvideno v prvotnih načrtih semaforiziranega križišča.

Na Ljubljanski cesti bo odslej tudi sprememba v avtobusnem prometu. Namreč, v smeri mesta bo postajališče izvedeno kot izogibališče (v niši). Postavljena bo nadstrešnica, opremljena bo z dinamičnim prikazovalnikom voznih redov (pogodba v izvajanju), enako velja za postajališče iz smeri mesta, ki bo na drugi lokaciji kot prej, ko je bila enako v niši. Sedaj tega prostora nimamo, zato je postajališče na vozišču. Taka rešitev je vidna na veliko lokacijah po mestu, prav tako se bolj priporoča, saj tako odpade problem zaparkiranosti, kar je v Mariboru stalna praksa. Priporočila stroke so celo, da se v mestih ne dela več postajališč za avtobuse v niši, saj so ta skoraj zmeraj zaparkirana, med tem ko potniki izstopajo kar na cesti.

Vodstvo Mestne občine Maribor se po premisleku simbolično ni odločilo za uradno-medijsko otvoritev krožišča, župan pa iz svoje poslovne poti v Kuvajtu čestita svojim strokovnim sodelavcem za izjemno opravljeno delo in želi voznikom in vsem ostalim udeležencem v prometu varno pot.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.