02:53, tor, 30. Apr

FOTO in VIDEO: Destinacija Štajerska bo ime naše regije ponesla v svet





Kako pomembno je, da se turizem razvija v celoti in vse bolj povezovalno, se kaže tudi na Štajerskem, kjer se je prepoznala potreba po učinkovitem sodelovanju.

Območje Štajerske je geografsko in značajsko sicer zelo raznoliko, kljub temu pa ima, kot zaokrožena celota s skupnimi zgodovinskimi, kulturnimi in tradicionalnimi značilnostmi, kjer se najde tudi podobne okuse, čustva in doživetja, odličen potencial za nadgradnjo turistične ponudbe.

“Prav zaradi tega je nastala pobuda za vzpostavitev destinacije in regijske blagovne znamke Štajerska, s katero bomo formalizirali ime Štajerska in jo tudi v turističnem smislu povezali. S tem bomo regijo zarisali na mednarodni turistični zemljevid in ji dali priložnosti za preboj ter boljši razvoj,” je povedal Uroš Rozman, direktor Regionalne razvojne agencije Podravje – Maribor (RRA Podravje – Maribor).

Povezani turistični produkti bodo Štajersko uvrstili na mednarodni turistični zemljevid

Na ustanovni skupščini lanskega septembra so zbrani za predsednico skupščine soglasno podprli direktorico Zavoda za turizem Ptuj, Tanjo Srečkovič Bolšec in od takrat nastajajo temelji za blagovno znamko Štajerska. Projektne aktivnosti koordinira RRA Podravje – Maribor ob tesnem sodelovanju s 14 partnerji in 33 občinami, ki so se v konzorcij povezali tudi preko turističnih organizacij: Zavod za turizem Maribor (ki pokriva MOM), Zavod za turizem Ptuj (ki pokriva MOP), Razvojna agencija Slovenske gorice (ki pokriva osem občin), Ustvarjamo turizem Sonja Breznik s. p. (ki pokriva pet občin), PRJ HALO (s sedmimi občinami), Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Ormož (s tremi občinami), Zavod za turizem Sveta Trojica v Slovenskih goricah ter posebej še občine Hoče – Slivnica, Ruše, Kungota, Lovrenc na Pohorju, Selnica ob Dravi, Makole in Poljčane.

Namen konzorcija je povezovanje lokalnih skupnosti, ponudnikov in destinacij za skupen razvoj s ciljem bogatenja turistične ponudbe in doživetij na Štajerskem, kjer bodo predstavljali skupno ponudbo na enem mestu, ob tem pa prav zaradi povezanosti skrbeli za enotno izvajanje regijskih aktivnosti. Vse to bo omogočilo učinkovitejše pozicioniranje na domačem trgu in prispevalo k večji in boljši prepoznavnosti na mednarodnem turističnem zemljevidu.

Foto: Erich Reisinger – Drava

Destinacija Štajerska pomeni povezovanje in identificiranje za skupno korist

Člani konzorcija Destinacija Štajerska bodo deležni podpore pri uresničevanju in povečevanju marketinških in trženjskih aktivnosti. Pri oblikovanju skupnih turističnih paketov in izdelkov jim ne bo treba delovati posamezno, ampak bodo lahko do sedaj razpršena finančna sredstva združili za doseganje skupnih ciljev, s tem pa tudi boljših rezultatov.

Uroš Rozman je na kratko povzel, kaj vse tako zahteven in povezovalno naravnan projekt pravzaprav zajema: “Vse od oblikovanja blagovne znamke, priprave celostne grafične podobe, priprave spletne strani pa vse do rednih srečanj, saj je pomembno, da se srečujejo ponudniki in oblikujejo ter nadgradijo svoje produkte v skupne. S tem bomo turiste spodbudili, da ne obiščejo samo mesta, ampak svoj izlet podaljšajo v večdnevno odkrivanje različnih, tudi ruralnih območij Štajerske.”

Posledično bodo preko tega lokalne skupnosti in obstoječe turistične destinacije dosegale več koristi. Zaradi celovite promocije in razvijanja enodnevnih in večdnevnih izletov, dopustov, se bo povečalo število nočitev in prihodov turistov. S tem bomo dosegli večji pretok turistov med mesti in podeželjem, saj turisti ne bodo ostajali samo v večjih mestih, ampak bodo od tam odšli tudi na podeželje, ki postaja vse bolj privlačno za tiste turiste, ki želijo uživati v naravi in v manjših naseljih. Posamezna območja, ki so morebiti zdaj turistično bolj zapostavljena, bodo postala bolj prepoznavna, promocijo zanje pa se bo izvajalo tako doma kot v tujini. “Želimo si preboj tudi na področju turizma na prostem (produkti outdoor), gastronomije, kulinarike in turizma na podeželju. Da bodo turisti čim lažje prišli v izbrano okolje, se bo spodbujalo tudi izboljšanje infrastrukture, ob tem pa tudi iskanje možnosti pojava in razvoja turizma v manjših občinah Štajerske,” dodaja Rozman.

Foto: Stash Rudolf – Ptujsko jezero (Drava Bike)

“Štajerska bo toliko dobra, kolikor bo dobra vsaka posamezna destinacija”

“Z enotno krovno blagovno znamko bodo imeli tudi posamezniki več koristi, vsi pa bodo bolj prepoznavni tako doma kot v tujini,” je dejal Uroš Rozman in dodal, da pričakuje oblikovanje povezovalnih produktov v smislu izletov ter spodbujanja že obstoječih destinacij, npr. Maribor, Ptuj, Jeruzalem, Haloze, Slovenske gorice, Ravno polje in Pohorje, hkrati pa želi, da vse te destinacije začnejo spodbujati tudi same sebe k razvoju. “Štajerska bo toliko dobra, kolikor bo dobra vsaka posamezna destinacija s svojo ponudbo znotraj nje,” poudarja direktor Rozman.

Ne sme pa se pozabiti, da skupno upravljanje, razvoj in trženje turističnih produktov na območju Štajerske temelji na sodelovanju vseh zainteresiranih skupin in posameznikov, ki pa morajo upoštevati načela trajnostnega razvoja in ohranjanja štajerske tradicije. Občinske meje postajajo manj pomembne, prav tako tudi tekmovalnost, saj so v ospredju skupni cilji, ki vodijo tudi k temu, da se posamezne manjše destinacije razvijajo prav zaradi povezovanja in sodelovanja, ne pa ločevanja in tekmovanja.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.