18:17, ned, 7. Jul

Maribor gosti ponudnike znamk po modelu “Izvorno slovensko”





Danes in jutri, 29. in 30. septembra, je Maribor gostitelj slovenskih blagovnih znamk, ki ponujajo visokokakovostne pridelke in izdelke ter odražajo tradicijo, kakovost in trajnost. Na Tržnici slovenskih dobrot na Glavnem trgu so svoje pridelke in izdelke na prodaj postavili ponudniki znamk Naše najboljše (iz Maribora in okolice), Okusiti Laško in Okusi Rogle.

Prav tako se danes v štajerski prestolnici, na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor, v organizaciji Zavoda za turizem Maribor odvija 7. srečanje članov Mreže teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk vzpostavljenih po modelu Izvorno slovensko. Program srečanja med drugim vključuje predavanje o pomenu zgodbarjenja v izvedbi prof. dr. Janeza Bogataja in Marka Slapnika ter obisk današnje Tržnice slovenskih dobrot. Člani mreže bodo tako tudi navzoči ob podelitvi certifikatov Naše najboljše s strani Zavoda za turizem Maribor 59 ponudnikom iz vrst vinarjev, gostincev, kmetovalcev in rokodelcev. Podelitev bo ob 16. uri na Glavnem trgu.

Jure Struc, direktor Zavoda za turizem Maribor: “Z upravljanjem blagovne znamke Naše najboljše udejanjamo nadgradnjo ponudbe Maribora in okolice, ob tem pa vzbujamo zanimanje za kakovostni certifikat pri vse več prepoznavnih ponudnikih. Veseli smo, da so po novem del družine Naše najboljše tudi gostinci iz mestnega jedra; vsi na svojih menijih ponujajo tudi znamenito pohorsko omleto. Del ekipe Naše najboljše sta sedaj tudi Filip Flisar in nova Mariborska vinska kraljica, kar vsekakor predstavlja dodano vrednost za širjenje prepoznavnosti in privlačnosti naše kolektivne blagovne znamke.”

Tanja Angleitner Sagadin, direktorica Višje strokovne šole za gostinstvo in turizem Maribor: “Certifikat Naše najboljše nas uvršča med ponudnike, ki spoštujejo lokalno kulinarično dediščino in se zavedajo pomena vključevanja lokalnih certificiranih pridelkov ter tako odgovorno sprejemajo trajnostne pristope pri poslovanju. Zaradi narave delovanja Restavracije Sedem je pomembno, da pomen certificiranja ponudbe prepoznajo tudi študenti, ki s tem pridobijo vpogled v zahteve in vsebine za uspešno certificiranje.”

Franc Jezeršek, član ocenjevalne komisije za pridobitev certifikata Naše najboljše: “Kolektivne blagovne znamke spodbujajo ponudnike, da uporabljajo lokalne surovine, da pripravljajo jedi na strokoven način, da ekipe sodelavcev osebnostno rastejo, da povečujejo prihodek in da dosegajo boljše poslovne rezultate. Znamka Naše najboljše združuje pričakovanja gostov že v svojem imenu.”

Na Tržnici slovenskih dobrot, ki se odvija v okviru Festivala Stare trte, danes in jutri pripravljajo tudi malico na prostem – na meniju Višje strokovne šole za gostinstvo in turizem Maribor so ocvrt piščanec s krompirjeva solata in prava pohorska omleta – organizirajo pa bodo tudi glasbene nastope in otroške delavnice.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.