06:16, pet, 5. Jul

YOUTHopia – za boljše razumevanje kohezijske politike





Razumevanje kompleksne kohezijske politike je predvsem za mlade velik izziv. Po eni strani si želimo čim večje vključenosti mlajših generacij v procese političnega odločanja, predvsem, ko gre za dolgoročne in razvojne projekte, zato moramo poskrbeti tudi, da bodo mladi kohezijsko politiko razumeli. Prav s temi izzivi se je soočil evropski projekt YOUTHopia.

5 partnerskih regij z istim ciljem

Projekt YOUTHopia je regijsko vodena komunikacijska kampanja, ki je v prvi vrsti namenjena komuniciranju evropske kohezijske politike mladim. Financirata ga Evropska komisija prek Generalnega direktorata za regionalno in urbano politiko. Vodilni partner projekta je Združenje evropskih regij (Assembly of European Regions), katerega član je tudi Razvojni svet kohezijske regije Vzhodna Slovenija.

Projekt združuje 5 partnerskih regij, pod okriljem vodilnega partnerja, in sicer:
– Razvojni svet Kohezijske regije Vzhodna Slovenija,
– Razvojni svet Kohezijske regije Zahodna Slovenija,
– Združenje občin Ciper,
– okrožje Donegal (Irska) in
– regija Košice (Slovaška).

Ker je projekt komunikacijsko naravnan, ga je od začetka spremljal tudi mednarodni medijski partner, to je bila agencija Cafebabel.

Projekt se konec meseca zaključuje, partnerji pa so v njem začeli delovati pred dobrim letom, 1. 10. 2023. V svojih dejavnostih in aktivnostih so se osredotočali na mlade v starosti od 18 do 30 let.

Kako lahko kohezijska politika dela za mlade?

Cilj projekta YOUTHopia je usmerjen v medijsko vodeno komunikacijsko kampanjo o ozaveščanju mladih o ciljih in možnost, ki jih za njih predstavlja kohezijska politika, uresničevanja nalog Evropske komisije in regij pri izvajanju kohezijske politike in spodbujanje dialoga med deležniki, predvsem mladimi in oblikovalci kohezijske politike.

Razvojni svet Kohezijske regije Vzhodna Slovenija je v okviru projekta izvajal različne vsebine. Sodeloval je na Karierni tržnici s Kariernim centrom Univerze v Mariboru, ki je aprila letos potekala pred Rektoratom Univerze v Mariboru. Prav tako so projekt in dobre prakse predstavili v vseh 8 regijah Kohezijske regije Vzhodna Slovenija. Posebej ponosni so na sodelovanje YOUTHopie z Olimpijskega festivala evropske mladine 2023 Maribor, ko so bili vključeni v predstavitev bakle miru ob njenem prihodu v Maribor. S predstavitvijo projekta so sodelovali tudi na drugih dogodkih in konferencah, ki so bile v času trajanja projekta namenjene ciljni skupini mladih, starih med 18 do 30 let.

Ob koncu projekta je medijski partner Cafebabel v sodelovanju z Razvojnim svetom KRVS in KRZS v Ljubljani pripravil tudi brezplačno večdnevno delavnico za mlade novinarje, saj je tudi zanje razumevanje kohezijske politike in mehanizma kohezije ključnega pomena za predajanje točnih, zanesljivih in razumljivih informacij njihovim občinstvom.

PR

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.