00:24, ned, 28. Jul

AJM z razvojem do pozitivnih poslovnih rezultatov





Podjetje AJM okna-vrata-senčila d.o.o., velja za največjega slovenskega ponudnika stavbnega pohištva in letos praznuje 25 let delovanja, je na današnji novinarski konferenci predstavilo poslovne rezultate lanskega leta. Po nekaj težjih letih, so ponovno poslovali z dobičkom. Uspešne poslovne rezultate pripisujejo okrepljeni razvojni dejavnosti podjetja ter izboljšanemu položaju na tujih trgih, posebej v Avstriji.

AJM

»Lansko leto smo zaključili z okoli 80 tisoč evri dobička, kar pomeni, da smo po letu 2013 ponovno poslovali z dobičkom, s čimer smo zelo zadovoljni,« je na novinarski konferenci povedal direktor podjetja Trivo Krempl. Tudi drugi poslovni kazalniki so pozitivni. Tako so med drugim v primerjavi z lanskim letom povečali izvoz za kar 22 odstotkov oziroma za približno en milijon evrov. Povečanje izvoza pripisujejo okrepljeni prisotnosti na trgih v regiji. Konkretno to pomeni, da so ustanovili hčerinska podjetja v Italiji, Švici in konec lanskega leta še Avstriji, kjer se je sicer že razvejani mreži prodajnih zastopnikov pridružilo še trideset novih. »Avstrija je naš primarni tuji trg, kjer se želimo povzpeti med top tri ponudnike stavbnega pohištva,« je poudaril Krempl, ter dodal: »Razlogov za to je več: bližina trga, dobra kupna moč, ozaveščenost kupcev o pomenu kakovostnega energetsko varčnega stavbnega pohištva in tudi propad nekaterih večjih ponudnikov. V vrzeli, ki jo puščajo, vidimo svojo priložnost.« V zadnjih dveh letih svoje izdelke preko poslovnih partnerjev tržijo tudi na precej oddaljene trge, v Rusijo, Japonsko in Južno Korejo.

Podjetje AJM je v vodenje prevzela druga generacija družine Ajlec, s Trivom Kremplom kot direktorjem, v letu 2012, ko so bili za podjetje težki časi. Poleg tega, da so morali propadlim gradbenim podjetjem odpisati tri milijone evrov dolga, so se začeli soočati še s padcem kupne moči na domačem trgu in s konkurenco iz vzhoda, ki je s cenenimi izdelki začela rušiti domače proizvajalce. Takrat so se odločili, da je za pozitivno prihodnost podjetja potrebno okrepiti lastno razvojno dejavnost in trgu ponuditi nove inovativne energetsko varčne izdelke. Od leta 2012 so tako predstavili številne nove izdelke, od lesenih energetsko varčnih oken AJM Pasiv 90, prestižne linije izdelkov Zero Sash, na katero imajo priznan tudi patent, do energetsko varčne linije vhodnih vrat Trend.

Pozitiven poslovni trend se nadaljuje tudi v letošnje leto. V prvih dveh mesecih beležijo, v primerjavi z istim obdobjem lani, za 43 odstotkov več izvoza. Domači trg po kupni moči sicer še vedno pada, kar se pozna tudi pri prodaji, ki je bila lani nižja, kakor leto pred tem, vendar prodaja doma za podjetje ni več ključnega pomena, saj si tudi v prihodnje želijo še dodatno povečati izvoz za 20 odstotkov. Doma pa predvsem ustaviti krivuljo padanja prodaje in doseči isti rezultat kot lansko leto, ko so prodali za slabih petnajst milijonov evrov izdelkov. Direktor Krempl zaključuje, da si želi dolgoročnega pozitivnega poslovanja in poudarja, da je zadovoljen, da so tudi v najtežjih časih bile plače, prispevki in regresi zaposlenih vedno redno poravnani.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.