18:23, pon, 29. Jul

Univerza v Mariboru s spornim razpisom?





Na Univerzi v Mariboru so našli ponudnika za pripravo strateškega komuniciranja. Razpis, s katerim so iskali ponudnika za pripravo načrta strateškega komuniciranja, so objavili konec lanskega leta. Ta v javnosti zdaj zbuja dvome. Bojda naj bi zapisali nenavadne razpisne pogoje, prijavilo pa se je zgolj eno podjetje.

univerza v mariboru

Podjetje Dialog je to, ki je izpolnjevalo ostre razpisne pogoje, ki jih je v začetku novembra lani zastavila Univerza v Mariboru. Pogoj je bil tudi milijonski promet podjetja na letni ravni. Najbolj pa bode v oči rok za izdelavo strategije. 5 delovnih dni so predvideli, kar je tudi po mnenju strokovnjakov izjemno malo. Kot pravi Katja Grabrovec, PR direktorica agencije Novelus, so se tudi oni odločali, ali naj se prijavijo na razpis: „Pet delovnih dni je iz našega, agencijskega stališča smešno. V našem primeru je osebno bila odločitev, da je razpis prirejen ali pa nekomu pisan na kožo, zato se zanj nismo odločili.

Po drugi strani na Spemu pravijo, da bi glede na prejšnja sodelovanja podjetja Dialog z mariborsko univerzo, roki za izdelavo komunikacijskega načrta bili realni.
„V svoji 30 letni praksi smo videli že vse vrste strategij razpisov. Če je možno takšno strategijo pripraviti v 5 dneh? Ja, seveda je tudi avto možno izdelati v 5 dneh, ampak je to vprašanje kakovosti. To je verjetno največja dilema ali je možno kakovostno strategijo pripraviti v tako kratkem času.“ Tako pojasnjuje Tomaž Mihelin Ritlop, direktor Spem komunikacij.

Podjetje Dialog pa očitno nima dobre zgodovine poslovanja. Podjetje je namreč v lasti zakoncev Vere Kozmik Vodušek in Branka Voduška. Ona je bila razrešena z mesta direktorice Urada za varstvo potrošnikov, razlog odhoda pa je bil sodelovanje s podjetjem svojega moža, torej Dialoga. Vodušek, kot direktor podjetja, pa je bil vključen v številnih javnih aferah, tudi kriminalističnih preiskavah. Izdelavo strategije in zakup medijskega prostora, so na Univerzi ocenili na 50 tisočakov. Pravijo, da gre zgolj za osnovno izdelavo načrta. Na Univerzo smo sicer poslali več vprašanj, vendar strategija za 50 tisočakov očitno ne zajema izjav pred kamero, saj so nam namenili le nekaj kratkih stavkov v pisni obliki. Med drugim so na vprašanje “zakaj so izbirali podjetje z milijonskim poslovanjem” odgovorili, da Maribor potrebuje zanesljive zunanje partnerje s primernimi bonitetami in referencami. Sami ocenite ali je, glede na zgodovino poslovanja podjetja Dialog, ta pogoj res izpolnjen.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.