07:11, pon, 6. Dec

Bo Maribor kdaj zaživel tako kot v McDonaldsovi reklami?





Reklama, v katerem je s pravljično okrasitvijo zasijal Maribor, je že zbrala zavidljivo število ogledov na Youtube, narejena pa je bila za nemško govoreče tržišče.

Na včerajšnji novinarski konferenci je Saša Arsenovič, župan Mestne Občine Maribor, komentiral reklamo: “Ni sicer v naši viziji razvoja vključevanja lokalne hrane, vendar smo vedeli, da je tam zadaj veliko kapitala, ne samo za posneti film, temveč ga spraviti v svet, da smo to naredili namenoma. Tako da smo se trdno pogajali, pa tudi številke, ki ste jih slišali, niso edine, so še kake dobre stvari, ki so se zgodile, recimo smreka in ne vem kaj vse.”

“Vprašamo se, kaj pa bi morali mi narediti? Koliko sredstev bi nas stalo, da bi toliko ljudi na svetu opozorili na Maribor?”

“To smo naredili nalašč, da bi si, če ga neka korporacija vidi v tako čarobni luči, ker so imeli na voljo vsa mesta tega dela Evrope, pa so si izbrali prav Maribor, to vzeli kot nam nek navdih in, zavedajoč se, zdaj tudi izziv,” je dejal v nadaljevanju.

Povedal je, da je sedaj njihov izziv, kako to sporočilo povezati s tistimi, ki ne vedo, da je to, kar gledajo in občudujejo, naše čudovito mesto. “Delamo na tem, da bomo to delili naprej in skušali ti dve informaciji povezati, da bi ljudje prišli v to naše čarobno mesto.”

Jure Struc, direktor Zavoda za turizem Maribor, je dejal: “Moram reči, da je lestvica postavljena zelo visoko. Trudili se bomo, da jo čim prej presežemo ne samo dosežemo. Letos tega nismo počeli s krompirčkom, ampak so morali delavci pljuniti v roke, uporabiti stroje in tehniko, mi pa dosti kreative, ki nam omogoča, da smo v teh negotovih časih malo bolj fleksibilni kot po navadi.”

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *