01:28, sob, 6. Jul

Destinacija Štajerska prejela nagrado za slogan





Destinacija Štajerska je na sejmu MOS v Celju prejela posebno priznanje za izviren slogan: Urbanaravni užitek.

Člani Destinacije Štajerska, ki združuje sedem destinacij: Haloze, Jeruzalem Slovenija, Maribor, Pohorje, Ptuj, Ravno Polje in Slovenske Gorice, so ponosni, da so na 55. Mednarodnem sejmu obrti in podjetništva (MOS) prejeli posebno priznanje za izviren slogan: Urbanaravni užitek. “Veseli nas, da je naš trud prepoznaven. Tudi v prihodnje bomo sledili zastavljeni viziji in ciljem,” je povedal Uroš Rozman, direktor RRA Podravje – Maribor.

Prejem nagrade na 55. Mednarodnem obrtnem sejmu. Vir: RRA Podravje

“Naše mesto, kot tudi širša regija, ima zaradi specifične geolokacije v središču Evrope neprecenljiv turistični potencial. Destinacija Štajerska je odlična priložnost za vse nas, da bomo lahko vsi deležniki bolje uresničevali in povečevali svoje marketinške in trženjske aktivnosti, oblikovali skupne produkte ter doslej razpršena sredstva združili za dosego skupnih ciljev in boljših rezultatov. Na tak način bomo uveljavili svoj položaj tako na nacionalnem kot tudi na mednarodnih trgih. Kot župan si prizadevam, da bi bilo naše okolje karseda prijazno do tistih, ki v njem ustvarjajo in živijo. Veseli me, da smo se tako znotraj, kot tudi izven meja naših občin, povezali in vidimo turizem kot eno ključnih področij za nadaljnji razvoj. Verjamem, da se bo v partnerstvo v nadaljevanju priključilo še večje število občin v Podravju in širše,” je potrdil župan Mestne občine Maribor Aleksander Saša Arsenovič.

Poleg sejemske ekipe so bogato vinsko-kulinarično ponudbo skupne destinacije Štajerske predstavili tudi partnerji, med njimi Footgolf Ptuj, Admiral Slovenija in Muzej norosti grad Cmurek ter vinarji Združenja vinorodna Štajerska (Hiša Joannes Protner, Sanctum, MARO Wine, Zlati grič). Obiskovalci stojnice pa so lahko s kolesarskim simulatorjem Simathlon na kolesu znamke Elan prekolesarili eno od kolesarskih poti in ob tem sodelovali v nagradni igri.

“Vsaka promocija destinacije, tudi in predvsem v slovenskem prostoru, je izjemnega pomena, saj nam je v konzorciju cilj, da k obisku širše destinacije ne nagovarjamo samo tujih turistov, temveč tudi domače prebivalstvo, domače turiste. Ljudje namreč dajemo mestu, kraju življenje. Pri snovanju slogana destinacije smo si želeli drugačnosti, in že pri prvi večji javni predstavitvi, kot je bil nedavni MOS, je jasno, da že le to tudi udejanjamo,” je dodala Tanja Srečkovič Bolšec, direktorica Zavoda za turizem Ptuj.

Ponosen, da je del štajerske zgodbe, je tudi župan Občine Dornava Matej Zorko: “Menim, da je bila Destinacije Štajerska odlično zastopana na sejmu, z zelo izstopajočim logotipom in seveda sloganom, ki je unikum v svetu, kot je bilo že poudarjeno ob njegovi predstavitvi. Slikovito in barvito podobo sta dodatno popestrila terensko kolo in kolo sreče, vse v stilu logotipa – klopotca, ki se vrti in tako se tudi Štajerska vrti naprej v prepoznavnosti, celovitosti in gostoljubnosti.”

Sejem je bil ponovno deležen krasnega odziva: zabeležili so več kot 600 razstavljavcev, več kot 1.000 blagovnih znamk in več kot 65.000 obiskovalcev.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.