Direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje podala odpoved

Po naših informacijah je včeraj, 6. avgusta, podala svojo odpoved direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje, Doris Urbančič Windisch.

Nanjo in ostale akterje smo že včeraj zaprosili za odziv in jim postavili vprašanja, odgovore večine še čakamo, so nam pa iz MO Maribor nekaj pred 9. uro sporočili: “Z odstopom direktorice Zavoda za turizem Maribor – Pohorje Doris Urbančič Windisch smo na Mestni občini Maribor seznanjeni.” Z vprašanji o slabem obisku Maribora in nizkim številom unovčenih vavčerjev smo see obrnili na nekaj mestnih svetnikov MO Maribor.

Josip Rotar meni, da bi bilo potrebno pod drobnogled vzeti vodenje Zavoda za turizem Maribor – Pohorje in ugotoviti kakšna promocija ter za katere ciljne skupine se je izvajala.

“Poleg tega bi še dodal, da Maribor potrebuje svežo, moderno, konceptualno turistično zgodbo. V to je potrebno vložiti denar, angažirati najboljše marketinške agencije ter graditi zgodbo z vsemi turističnimi deležniki. Rezultati takšne kampanje so ponavadi vidni šele čez 3 – 5 let. Sicer pa se strinjamo, da ima Maribor ogromen potencial, predvsem zaradi narave, ki ga obdaja, kulturne dediščine in mestne arhitekture. Kot tak bi moral biti oz postati turistična atrakcija znotraj Slovenije in izven naših meja,” še pojasni Rotar.

Vladimir Šega nam zaupa, da kot laik lahko le ocenjuje, da število nočitev nikakor ne odtehta vložka v promocijo. Prav tako mi ni znano, ali je strošek te promocije bil namenjen zgolj domačim »vavčer« turistom ali širše: “Vsekakor pa je mesto privabilo večje število gostov le v povezavi s športnimi ali kulturnimi dogodki. Zato se mi zdi bolj smiselno vlagati v te dogodke, kar lahko potem tržimo, kot »paket« kulture; športa; kulinarike, ogleda, sprehoda…, namesto v »prazno in ne-vsebinsko« promocijo. Kakšen hrib, urejen center in nekaj znamenitosti ima precej mest. Zaradi naše nečimrnosti in nepripravljenosti na sodelovanje, pa še to ne znamo izkoristiti. Kaj šele, da bi složno stopili skupaj ob promociji teh kar nekaj odmevnih dogodkov. Dokler si bomo v mestu metali polena pod noge in bo vsak gledal le na svoj vrtiček, ni za pričakovat nek naval turistov.”

Stojan Auer nam pove, da je stališče LPR, da je v vodstvu Zavoda za turizem nekaj hudo narobe: “Ob izvolitvi novega župana Saša Arsenoviča smo upali, da bodo njegovi prvi manevri ravno v smeri oživljanja mariborskega turizma in njegovega velikega potenciala.”

Izjavo, da mesta niso privlačna turistom Auer komentira: “Izgovori so slaba tolažba. Krivdo je potrebno iskati pri sebi. Po mnenju LPR – Liste za pravičnost in razvoj, bi bile v vodstvu Zavoda nujne spremembe. Kot rečeno. Odgovornost je vodstvu in članih sveta Zavoda za turizem.” Za konec še doda, da je na potezi župan Saša Arsenovič.

Matic Matjašič pa nam pojasni: “Najprej moramo mi – Mariborčani živeti z turistično zgodbo Maribora in na vsakem koraku promovirati toto naše mesto, še bolj to velja za lokalne politike, kadre v turizmu, če mi ne bomo živeli s to zgodbo turističnega Maribora, težko pričakujemo, da bodo to začutili turisti. Pozivam tudi vse lokalne politike, zaposlene v mestni upravi in povezanih družbah ter kolege iz mestnega sveta, da vavčerje izkoristimo pri ponudnikih v Mestni občini Maribor in s tem pokažemo, da verjamemo v turizem v Mariboru.”

Matjašič je pokometiral tudi vodenje Zavoda za turizem Maribor – Pohorje: “Izjave direktorice Zavoda za turizem Maribor-Pohorje (meni poznane iz medijskih prispevkov) sploh v delu, da Maribor pač ni zanimiv in da turisti iščejo kolesarske in pohodniške poti, zahteva vsaj javno opravičilo če že ne odstopa. Nekdo, ki ne verjame v zgodbo Maribora, bo to zgodbo težko “prodajal” turistom. Iskreno upam, da je šlo za lapsus, za katerega se bo direktorica opravičila in z dejanji pokazala, da je Maribor še kako zanimivo mesto in da ima s Pohorjem in okoliškimi griči izjemne kolesarske in pohodniške poti, že samo zaradi teh bi pričakoval vsaj 10.000 vnovčenih vavčerjev.”

Po neuradnih informacijah naj bi direktorica dobila negativno oceno s strani zaposlenih. Smo pa v našem mediji včeraj razkrili številke, koliko sredstev je bilo namenjenih za promocijo mesta in koliko vavčerjev je bilo v Mariboru izkoriščenih.

Večina sogovornikov še doda, da pričakujejo, da bo Zavod za turizem predstavil natančni razrez 163.000 evrov, ki jih je bilo v prvi polovici leta namenjenih promociji Maribora.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

0 KOMENTARJEV