10:20, pet, 29. Mar

Kaj se dogaja v Trčovi? Dela bi morala biti zaključena lani, domačini imajo dovolj





“Več mesecev MO Maribor z Nigradom na čelu obnavlja 100 metrov ceste v Trčovi. Pozivam župana, da pride na teren in razloži ljudem, zakaj ta sramota,” je na družabnih omrežjih zapisal Oskar Neuvirt. Domačini so obupani, nekateri  si sedaj raje želijo stare ceste, polne lukenj, samo da bi bila prevozna. Sprašujejo se, kaj se dogaja.

Nigrad je sicer oktobra lani začel tretjo fazo rekonstrukcije ceste v Trčovi, ki jo mariborska občina po sklopih prenavlja že okoli 10 let. Dela bi se morala zaključiti predvidoma decembra, pa se izvajajo še danes. Neuradno naj bi prišlo do napak pri izvedbi. Stroje naj bi pripeljali že novembra, a naj bi jih nato preselili na drugo lokacijo.

“Občina nas je pozabila, smo na obrobju”

Oskar Neuvirt nam je dejal: “Danes sem bil na terenu, obiskal nas je tudi mestni svetnik in si ogledal, kako je. Po včerajšnji objavi so se številni odzvali, pred tem pa o tem ne duha, ne sluha. Vsi se čudijo, kako to, da traja tako dolgo.” 

Tudi Branko Lukič, lastnik samopostrežne trgovine Griček,  je razočaran. Dejal nam je: “Dva dni nazaj so ukinili še mestni in šolski avtobus. Skoraj odrezani smo od vsega.” Poleg vsega je težava tudi promet, saj kupci dejansko ne morejo do trgovine. “Če bi se držali roka, bi potrpeli, seveda, a to se vleče in skupaj traja že osem let. Zadnja etapa pa več mesecev. Noben iz občine ne pride na teren, delavci delajo, a kaj, ko so zgolj štirje. Kaj lahko storijo štiri zaposleni v tako velikem projektu,” se še sprašuje Lukič.

Ni mogoče zagotavljati varnega obračanja avtobusa

“V Trčovi, kjer poteka obnova ceste, je bilo med današnjim pregledom stanja ugotovljeno, da zaradi razširitve gradbišča na obračališču Trčova – Griček ni več mogoče zagotavljati varnega obračanja avtobusa,” so zapisali na Marpromu in dodali: “Zaradi tega avtobusi na mestnih linijah št. 10 Malečnik in 20 Grušova ter na šolski liniji Malečnik do nadaljnjega oziroma zaključka gradbenih del vozijo samo do postajališča Metava – Duplek križišče, kjer obračajo in vozijo nazaj po ustaljeni trasi.”

Na MO Maribor so nam dejali, da je po pogodbi rok 120 dni od uvedbe izvajalca v delo (uvedba v delo je bila konec septembra
2021), vendar so se dela zaradi raznih nepredvidenih okoliščin podaljšala. “Delo zajema rekonstrukcijo ceste, izgradnjo kanalizacije za komunalne in padavinske
odpadne vode (ločen sistem)”. Vrednost investicije je 439.370 evrov bruto. Dela bodo predvidoma zaključena konec meseca maja 2022.

“Pogodbena dela so se pričela izvajati v zimskih mesecih, bile so težave z dobavo materiala, epidemija Covid-19 (skoraj celotna ekipa je v vmesnem času prebolela Covid) in druga dodatna nepredvidena dela (ob izkopu smo naleteli na dotrajan fekalni kanal, ki ga je bilo potrebno zamenjati in ponovno umestiti v traso rekonstrukcije ceste/prilagajanje prečnih prerezov),” še pojasnjujejo.

Več s terena sledi jutri.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.