22:08, čet, 20. Jan

Lidl odgovarja na očitke: “Vsaka minuta dela je plačana, vključno s časom, ki ga zaposleni porabi za pripravo na delo”





Pred časom smo poročali, da Sindikat Lidla opozarja na številne napake pri plačilnih listah.

“Opozarjamo na veliko število napak na plačilnih listah v Lidlu. Napačno zavedene delovne ure, nepojasnjene minus ure, spremenjeni delovni časi, neizplačani potni stroški, ki se pojavljajo iz meseca v mesec,” so zapisali.

Obrnili smo se tudi v Lidl in jih prosili za pojasnila. Dejali so nam: “Za beleženje delovnega časa je odgovoren vsak zaposleni sam, prav tako ima vsak možnost sprotnega preverjanja svojega delovnega časa in beleženja tega v poročilu, ki je na voljo v elektronski obliki.”

Morebitne manipulacije z delovnim časom, kot jih navajate, so nedopustne in če jih zaposleni opazi, mora na njih takoj opozoriti.”

Poudarili so, da je v Lidlu Slovenija vsaka minuta dela plačana, vključno s časom, ki ga zaposleni porabi za pripravo na delo: “Kot delodajalec si preko različnih kanalov komuniciranja stalno prizadevamo, da so s tem seznanjeni vsi zaposleni. Morebitne manipulacije z delovnim časom, kot jih navajate, so nedopustne in če jih zaposleni opazi, mora na njih takoj opozoriti.”

Če zaposleni ugotovi, da je prišlo do kakršne koli napake, se lahko vedno obrne nadrejenega ali na kadrovski oddelek.

V nadaljevanju so zapisali, da je pri izplačilu potnih stroškov in vseh drugih plačil oz. dokazil o odsotnostih, za katere je potrebna dokumentacija, pomembno, da zaposleni oz. njegov nadrejeni pravočasno odda obrazce pred obračunom plače za minuli mesec, kar je 5. dan v naslednjem mesecu. “V primeru, da je dokumentacija oddana kasneje, se ustrezen obračun izvede v naslednjem mesecu,” dodajo.

 

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *