Maribor vložil 163 tisoč evrov za kampanijo, a v mestu pol manj vnovčenih vavčerjev, kot na Ptuju

V poletnih mesecih je bilo pokoriščenih vavčerjev v Mariboru izjemno malo, medtem ko pa na Ptuju beležijo zelo dober odziv. Preverili smo, koliko sredstev sta mesti namenili za promocijske aktivnosti in kakšni so rezultati.

FOTO: Pixabay

Medtem ko v Mestni občini Ptuj gostijo do 2. avgusta več kot 3100 vavčerjev, je v Mestni občini Maribor v enakem obdobju vnovčenih slabih 1700 vavčerjev, nam sporočijo iz Fursa. Na podlagi tega smo se odločili, da preverimo zakaj je temu tako. Kot nam je pojasnila direktorica Zavoda za turizem Ptuj Tanja Srečkovič Bolšec, so na Ptuju so za promocijske aktivnosti namenili 10 tisoč evrov za dober efekt, v Mariboru pa je šlo 163 tisoč evrov sredstev v prvi polovici leta 2020, vavčerjev pa je bilo koriščenih skoraj polovico manj kot na Ptuju.

VIR: Furs

Vprašanje je, ali je Mestna občina Maribor z naravnimi danostmi, kot sta Drava in Pohorje, res tako nezanimiva za turiste? Direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje Doris Urbančič Windisch je izrazila mnenje, da mesta niso zanimiva za goste, ki koristijo turistične bone. Pa je res tako? Konec koncev je Ptuj prav tako mestna občina, ki pa beleži dobre rezultate. Zakaj v Mariboru težave s privabljanjem turistov? Promocijska kampanija ni efektivna? Ali Maribor res nima ničesar za ponuditi Slovencem, za koriščenje vavčerja, kot meni direktorica Doris Urbančič Windisch?

V Mariboru so sredi leta sklenili tudi skupno kampanjo Pohorje 365, kjer so povezali vse regionalne turistične organizacije in agencije ter ključne nosilce turizma okoli Pohorja. Bistriška turistična agencija Pohorje turizem, ki skrbi za trženje omenjene kampanije, je doslej uspela pakete v kampanji Pohorje 365 prodati štirim družinam, piše Večer. Ilona Stermecki iz omenjene agencije kljub slabim številkam meni, da je začetek dober.

Glede na to, da prodajajo ravno pakete, kjer je ključno povezovanje, je njena izjava za Večer lahko razumljena precej nenavadno, češ da se ljudje raje odločajo za Kope, kjer je ponudba zelo povezana. Ilona Stermecki za slabo obiskanost Maribora še krivi to, da ljudje Maribor dojemajo kot mesto, družine pa poleti iščejo pohodništvo in kolesarjenje v naravi.

A ravno to Maribor nudi – kolesarjenje in pohodništvo. Da je to ciljna niša, gre sklepati tudi po objavah Zavoda za turizem Maribor – Pohorje, ki v najnovejšem promocijskem videu na veliko oglašuje ravno kolesarjenje in pohodništvo.

Koliko je dejansko turistov kolesarjev smo preverili na Marpromu. Kot pojasnjujejo jih veselijo spodbudni rezultati v kolesarskem parku po ponovnem odprtju: od 11. maja do 31. julija so v njem našteli 4800 kolesarjev, v enakem obdobju lani pa jih je bilo 3400. Statistika torej demantira izjave agencije Pohorje turizem, saj kot kaže Maribor je kolesarska destinacija.

Medtem pa na periferiji beležijo odlične rezultate, saj se je večina ponudnikov odločila za lastno promocijo. Ena izmed kampanij, ki so jo pozdravili odprtih rok je bila tudi rubrika Lokalno z vavčerjem na BK TV.

Največ turističnih bonov so upravičenci do vključno 2. 8. 2020 delno ali v celoti izkoristili v Občini Piran, in sicer 52.241, v skupni vrednosti 8.014.032 evrov, za naš medij pojasnijo na Fursu.

Galerija

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

0 KOMENTARJEV