05:23, sob, 20. Apr

Nov poziv k oddaji ponudb za odkup blagovnih znamk Term Maribor





Stečajna upraviteljica Casinoja Maribor Melita Butara je ponovno pozvala k oddaji nezavezujočih ponudb za odkup blagovnih znamk, s katerimi sicer že vas čas upravlja družba Terme Maribor. Poleg že omenjenega imena želi Butara nekaj denarja iztržiti še za blagovne znamke hotelov Habakuk, Piramida in Orel ter medicinsko termalnega centra Fontana.

hotel habakuk

Kot je razvidno iz danes objavljenega poziva na spletni strani Ajpesa, stečajna upraviteljica ponudbe pričakuje v mesecu dni od objave, tri dni zatem pa bo izvedla javno komisijsko odpiranje prejetih ponudb. Slednje lahko oddajo domači in tuji ponudniki, prav tako pravne in fizične osebe, v njih pa pričakuje ponujeno ceno in rok plačila. Ob tem je še dodala, da je razpis nezavezujoč, tako da ni dolžna skleniti pogodbe z nobenim ponudnikom.

Omenjene blagovne znamke so kot lastnina že pred leti propadlega mariborskega ponudnika iger na srečo vpisane v register pri uradu za intelektualno lastnino na podlagi sodbe ljubljanskega višjega sodišča, ki je v zapleten položaj postavilo Terme Maribor, saj bi se v primeru neuspešnega potegovanja za njih morala odreči svojim dolgoletnim imenom družbe in hotelov.

Zaplet s petimi blagovnimi znamkami je star že več let in je del sodnih sporov med Termami Maribor in propadlim Casinojem Maribor, ki sta bila do leta 1997 združena v enotno Turistično-gostinsko podjetje (TGP) Pohorje. Ko je Casino leta 2009 pristal v stečaju, so Terme vložile tožbo na ugotovitev obstoja prerekane terjatve iz naslova navedenih blagovnih znamk.

V največjem mariborskem ponudniku nočitvenih zmogljivosti so bili prepričani, da bo lastništvo blagovnih znamk pripadalo njim, ker je Casino propadel in jih ne uporablja. Sprva je ljubljansko okrožno sodišče zahtevek Term zavrnilo, nato je njihovi pritožbi dalo prav višje sodišče. Po pritožbi Casinoja je vrhovno sodišče vse skupaj vrnilo v novo sojenje, višje sodišče pa je v drugo dalo prav Casinoju.

Butara je sicer Terme Maribor v preteklosti že nekajkrat pozvala, da odkupijo blagovne znamke, ki so jih ves čas uporabljali, vendar se na to niso odzivali. Na prejšnji javni poziv k oddaji ponudb, objavljen konec lanskega maja so le poslali ponudbo za odkup, a je bila ta nesprejemljiva, zato se je stečajna upraviteljica lotila novega prodajnega postopka.

Vir: STA

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.