06:00, pet, 19. Apr

Nov produkt Nove KBM – mobilna denarnica s katero je brezstično nakupovanje še enostavnejše





V Novi KBM so uvedli mobilno denarnico (mDenarnic@), ki jo lahko uporabljajo vse stranke s pametnim telefonom in operacijskim sistemom Android ali iOS, ki si v spletni trgovini naložijo aplikacijo mDenarnic@.

Vir: Pixabay.com

Mobilna denarnica mDenarnic@ Nove KBM omogoča opravljanje brezstičnih plačil s karticami Visa Nove KBM v Sloveniji in tujini, dvig in polog gotovine ter vpogled v stanje na bankomatih, ki omogočajo brezstične transakcije. Zraven osnovne funkcije mobilna denarnica strankam dodatno olajša njihovo dnevno plačevanje, saj omogoča takojšnje nakazilo denarja ali pošiljanje zahtevka za takojšnji prejem denarja prek kontaktnega podatka, torej številke mobilnega telefona. Transakcija se izvede prek sistema takojšnjega plačila Flik z neposredno bremenitvijo osebnega računa. Znesek je na računu prejemnika takoj, tudi ob vikendih in praznikih.

»Digitalizacija je prednostno razvojno področje Nove KBM. Ker pozorno spremljamo navade in potrebe naših strank, storitve in produkte razvijamo tako, da obisk poslovalnic ni več nujno potreben, saj lahko stranke najpogostejše bančne storitve opravijo tudi iz udobja lastnega doma. Mobilna denarnica mDenarnic@ dodatno spodbuja brezstično plačevanje, ki je v spremenjenih razmerah še pomembnejše za zaščito zdravja strank in zaposlenih,« je ob uvedbi mobilne denarnice povedal predsednik uprave Nove KBM John Denhof.

Razbremenitev fizične denarnice

V mobilni denarnici mDenarnic@ si lahko stranke shranijo tudi svoje digitalne kartice zvestobe, zaradi česar svojo fizično denarnico razbremenijo plastičnih kartic zvestobe. Ta prednost mobilne denarnice je dostopna vsem uporabnikom aplikacije, ne samo strankam Nove KBM, in nadgrajuje brezstično nakupovanje. S karticami zvestobe, naloženimi v mobilni denarnici na mobilnem telefonu, ima stranka vse svoje kartice v digitalni obliki zmeraj pri roki in pripravljene za uporabo.

Stranka, ki želi mobilno denarnico uporabljati za plačila, mora imeti pri Novi KBM odprt transakcijski račun, pred začetkom uporabe pa opraviti še preprost in hiter postopek registracije.

Mobilna denarnica razvita v izjemno kratkem času

»Zelo sem ponosna na vse sodelujoče v tem projektu, ki so uspeli mobilno denarnico razviti in našim strankam ponuditi v izjemno kratkem času. Z razvojem in uvedbo mobilne denarnice ponujamo dodatno učinkovito in priročno rešitev, ki strankam omogoča sodobno, enostavno in brezstično opravljanje vsakodnevnih bančnih storitev. Določene funkcije mobilne denarnice so na voljo tudi uporabnikom, ki niso stranke naše banke. V prihajajočem letu načrtujemo nadgradnjo mobilne denarnice, kar bo po našem prepričanju zadovoljstvo strank še okrepilo,« je povedala direktorica Sektorja razvoja produktov za prebivalstvo in gospodarske družbe Silvia Birla.

Mobilno denarnico mDenarnic@ bodo ob operativni združitvi Nove KBM in nekdanje Abanke, ki je predvidena v začetku prihodnjega leta, začele uporabljati tudi stranke nekdanje Abanke. Do poenotenja informacijskih sistemov pa stranke nekdanje Abanke, kot doslej, uporabljajo aplikacijo Abadenarnica.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.