08:46, pet, 29. Mar

Občanom Maribora odslej na voljo prenovljena platforma za pobude in vprašanja





Mariborska občina je po marčni predstavitvi nove spletne strani danes v sodelovanju s Fundacijo Prizma predstavila še prenovljeno platformo za oddajo pobud občanov Izboljšajmo Maribor. Po besedah vodje projekta Neve Pipan, lahko občani na njej oddajo pripombe, pobude in vprašanja, ki se nanašajo na vsa področja urbanega življenja.

Kot je povedala Pipanova, je dosedanja platforma nastala že leta 2013 in je že doslej predstavljala nekakšen most za komunikacijo z občani, a je bila precej pomanjkljiva. Nova platforma je zato obogatena in predstavlja nekakšno stičišče družbenega inoviranja ter izboljšuje orodja za upravljanje s pobudami občanov tudi v zalednem delu, saj bo olajšala delo tudi pristojnim mestnim uradom.

“Uporabnik lahko na platformi hitro in na kratko sporoči, kaj je zaznal v svojem okolju, kaj ga moti in zakaj meni, da bi morala mestna občina v okviru svojih pristojnosti zadevo rešiti. V primerjavi s prejšnjo je zdaj veliko bolj prijazen tudi uporabniški del platforme,” je dodala Pipanova. Po njenih navedbah je mogoče oddati tri vrste pobud, in sicer pod rubrikami Moti me, Imam idejo in Zanima me.

Kot je povedala vodja mestnega urada za komunalo, promet in prostor Suzana Fras, enega od tistih, ki prejemajo največ pobud, ter vsako jutro na svoje elektronske naslove prejmejo obvestila o prejetih pobudah, ki jih seveda preverijo in v primeru, da ta sodi v njihovo pristojnost in lahko nanjo neposredno odgovorijo, to storijo takoj. V primeru, da nimajo neposrednega odgovora, za pojasnila prosijo strokovne službe znotraj mestne občine ali javnega holdinga.

Platforma je po njenem mnenju zelo dobrodošla, saj so vse pobude transparentno na ogled tudi vsem ostalim občanom, ki jih lahko tudi podprejo ali komentirajo. Ob tem ljudem svetuje, da pobude napišejo čim bolj natančno, morda priložijo tudi fotografije, kdaj pa kdaj pa oddajo tudi kakšno pohvalo.

Na mariborski občini so na dosedanji platformi od leta 2013 prejeli okoli 2000 pobud in pripomb, bi si pa želeli še večjega odziva uporabnikov. Ti lahko vsaj prvi odziv pričakujejo najpozneje v 15 dneh, če je mogoče tudi prej, kar je odvisno predvsem od narave pobude in možnosti za njeno realizacijo. “Prvi odgovor seveda še ne pomeni nujno, da smo zadevo rešili, saj so nekatere pobude zelo kompleksne,” je še pojasnila Pipanova.

vir: sta

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.