08:26, sob, 6. Jul

Odziv Stanovanjskega sklada na težave stanovalcev pod Pekrsko gorco





Lani septembra je Stanovanjski sklad RS v Mariboru s slavnostnim dogodkom otvoril 400 novih javnih najemnih stanovanj. A kaj, ko pa se stanovalci že po nekaj mesecih bivanja tam soočanju z mnogimi problemi, kot smo poročali pretekli teden.

Novinarska vprašanja smo naslovili tudi na Stanovanjski sklad RS, ki nam je po nekaj dneh odgovoril sledeče: “S strani najemnikov smo bili v začetku junija 2023 obveščeni, da ima voda »čuden« okus in da je mastna. S strani Mariborskega vodovoda je bila pregledana voda v stanovanju, kjer je bila napaka prijavljena, vendar pa ni bilo opaženih nepravilnosti. Kasneje smo bili obveščeni, da se je v drugem objektu na isti lokaciji pri več najemnikih pojavila težava z vodo. Strokovno so bili pregledani dovodi v stavbi in ugotovljeno je bilo, da ni težav na dovodih. Naročena je analiza vode, vendar še nismo prejeli laboratorijskih ugotovitev. Prav tako je bila reklamacija posredovana izvajalcu instalacij, da bo opravil ogled.”

Zagotavljajo, da je voda neoporečna in pitna

En dan po našem poročanju, torej v petek 23. junija, je izvajalec strojnih inštalacij pregledal mehčalne naprave in izmeril trdoto vode, nam še pojasnijo na Stanovanjskem skladu RS, ter dodajo: “Po zatrjevanju izvajalca strojnih inštalacij je »čuden« okus posledica nastavitev kemičnega mehčanja vode. Mehčanje vode je bilo nastavljeno na vrednosti, ki so nekoliko višje od običajnih kar pa nikakor ne vpliva na oporečnost vode. Voda je neoporečna in pitna. Izvajalec je zmanjšal učinek mehčanja vode na minimalne vrednosti, kar bi moralo odpraviti občutke stanovalcev glede »čudnega« okusa vode.”

Na popravila vrat čakajo stanovalci že zelo dolgo, na skladu na to odgovarjajo: “Počeno steklo na skupnih delih in v stanovanjih je bilo izvajalcu reklamirano, vendar še ni bilo odpravljeno. Izvajalec je zagotovil, da so vsa stekla naročena, reklamacije pa bodo odpravljene v roku 2 tednov oz. v juliju 2023.”

Na novem objektu prišlo tudi do zamakanja 

“Zamakanje se je pojavilo (kolikor je nam javljeno) pri treh stanovanjih. Tekom uporabe objekta se lahko pojavijo določene skrite napake, ki na samem prevzemu objekta niso vidne in jih je izvajalec dolžan odpraviti. Skrite napake so predmet garancije. Za odpravo napak imamo z izvajalcem dogovorjen protokol odprave napak. Napake iz naslova zamakanja so bile takoj evidentirane in predane podizvajalcem v odpravo. Odprava napak na fasadnem ovoju je bila pogojena tudi z vremenskimi pogoji in je bila končana 17.6.2023,” za pojasnjujejo za naš medij.

V Stanovanjskem skladu RS še zagotavljajo, da je upravnik objekta in stanovanj redno v stiku z najemniki, saj je vsakodnevno prisoten na lokaciji: “Vse ugotovljene reklamacije na skupnih delih ali v stanovanjih, ki so javljene s strani najemnikov, redno posreduje izvajalcu v reševanje.”

Prispevek, kjer stanovalci opisujejo svoje težave si lahko ogledate spodaj:

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.