Podjetje Mikro+Polo je zasedlo 1. mesto natečaja SME EnterPRIZE
Zavarovalnica Generali je v četrtek, 21. septembra, razglasila zmagovalce natečaja SME EnterPRIZE (SME EnterPRIZE – Generali), ki je strateška pobuda Skupine Generali za prepoznavanje in spodbujanje trajnostnih poslovnih modelov.
Že tretje leto jo izvajajo v več evropskih državah. V kategoriji pozitiven vpliv na zaposlene, družbo in skupnost je 1. mesto zasedlo podjetje Mikro+Polo d.o.o.. V obrazložitvi nagrade so zapisali, da podjetje z inovativnimi ukrepi in praksami povečuje zadovoljstvo ter zavzetost zaposlenih, predani so njihovemu dobremu počutju, poleg tega pa izvajajo tudi številne druge družbeno odgovorne pobude.
Sodelovali s čisto svojim zaposlitvenim oglasom
Na natečaju so sodelovali z zaposlitvenim oglasom, katerega idejna zasnova, scenarij in izvedba je v celoti plod zaposlenih. Pri kameri in montaži je pomagal Gal Emerik Vivat. S svojim oglasom so želeli izpostaviti njihove vrednote in privabiti potencialne kandidate ter spodbuditi tiste, ki trenutno ne iščejo zaposlitve, da se jim pridružijo. S tem je podjetje Mikro+Polo postavilo nove standarde tudi na področju zaposlitvenih oglasov.
S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.