19:07, pet, 19. Apr

Za večjo finančno pismenost: da bodo digitalne poti Nove KBM bližje tudi starejšim





Vse več ljudi uporablja spletno in mobilno bančništvo za upravljanje svojih financ in vsakodnevne bančne opravke. Po ugotovitvah raziskav Slovenci sodimo med finančno bolj pismene, izmed starostnih skupin pa so morda nekoliko presenetljivo v ospredju starejši od 60 let. Ko gre za digitalno pismenost, pa so marsikateri starejši v slabšem položaju. V Novi KBM si prizadevajo, da jim sodobne bančne poti na različne načine čim bolj približamo.

FOTO: Pixabay.com

Bančništvo je ena redkih gospodarskih panog, ki že vse leto, odkar je bila razglašena pandemija koronavirusa, posluje tako rekoč nemoteno

Tudi v Novi KBM so se namreč zelo hitro prilagodili spremenjeni situaciji in ob upoštevanju ukrepov za zaščito zdravja tako zaposlenih kot strank uspešno zagotavljajo finančne storitve tudi v teh zahtevnih in nepredvidljivih razmerah. “Pospešili smo razvoj digitalnih rešitev in smo z našima nagrajenima spletno in mobilno banko, široko mrežo bankomatov in vrhunskim kontaktnim centrom strankam, še posebno starejšim, prihranili marsikatero pot v naše poslovalnice, obenem pa jim omogočamo opravljanje vse več najpomembnejših bančnih storitev kadarkoli in kjerkoli. Čeprav imamo največjo fizično mrežo kontaktnih točk, se lahko s spletnim in mobilnim bančništvom ranljivim skupinam najbolj približamo in jim olajšamo upravljanje financ od doma. Prepričani smo, da je to prava pot,” povedo.

Ker se zavedajo, da lahko poslovanje na daljavo za nekatere starejše stranke pomeni izziv, so v tem mesecu izdali zloženko, namenjeno prav njim. V njej nazorno predstavljajo, kako lahko z nekaj preprostimi koraki postanejo uporabniki spletne ali mobilne banke. Pri tem lahko strankam pomaga tudi kopica informacij in video nasvetov na spletni strani banke, na katerem koli koraku pa tudi podpora sodelavcev v kontaktnem centru.

Nataša Damjanovič, direktorica Poslovne mreže Nove KBM: “Bančništvo se hitro spreminja in tudi zato je nenehno finančno izobraževanje ljudi izjemno pomembno. Ker se čedalje več storitev seli na splet, je digitalna pismenost vse bolj ključna. V Novi KBM skrbimo za pregledno in celovito informiranje strank ter jim zagotavljamo strokovno podporo pri izbiri primerne finančne rešitve. Zato smo v marcu, ko se še posebno aktivno posvečamo finančnemu opismenjevanju, pripravili zloženko, namenjeno predvsem stanovalcem domov za ostarele po Sloveniji. Ko bodo razmere in ukrepi za preprečevanje epidemije dopuščali, jim bodo naši bančni strokovnjaki predstavili preprosto in priročno uporabo sodobnih digitalnih poti, ki lahko pomeni tako prihranek denarja kot časa oz. nenujnih obiskov bančne poslovalnice.”

 

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.