21:54, čet, 28. Mar

Zavajajoče navedbe podjetja, kupec ogorčen nad odnosom





Kontaktiral nas je bralec, čigar ime hranimo v uredništvu, ki je ogorčen nad delovanjem spletne trgovine s pohištvo – Yes pohištva.

Naročilo je opravil preko spleta in po opravljeni transakciji se je začela kalvarija. Naročila ni prejel, zato je stopil v kontakt s podjetjem. Po telefonskem pogovoru in mailu po več kot mesecu dni pregovarjanja in praznih obljub, pa še vedno nima ne izdelka in tudi ne vrnjene kupnine. Zelo je razočaran nad neodzivnostjo in načinom poslovanja, če se lahko temu tako reče.

Slabe izkušnje 

Če bi predhodno prebral izkušnje drugih kupcev se gotovo ne bi odločil za nakup na tej spletni strani, nam še zaupa. Po prebiranju na spletu, lahko ugotovimo, da je nekaj ljudi res nezadovoljnih, saj na izdelke čakajo predolgo, ali pa pridejo poškodovani. Kupec je plačal artikel in dostavo, kjer je pisalo, da je dostava v roku 48 ur od prejema plačila.

In res, na spletni strani omenjenega podjetja, navajajo, da je dostava v 48 urah, za izdelke na zalogi: “Izdelki, ki so označeni z “Na zalogi” gredo na pot najkasneje v 48 urah.” Kupec nam je sicer še zaupal, da so v mailu odgovorili, da bo dostava v začetku septembra, a v drugi polovici meseca, še vedno artikla ni na naslovu, kamor bi moral biti dostavljen.

Spodaj smo zbirali nekaj odzivov na podjetje Yes pohištvo, ki so zapisani na forumih.

Ne morem verjeti, koliko nas je ogoljufanih in zavedenih s strani Yes pohištvo, podjetja Il Ambienti iz Murske sobote. Jaz imam enako arogantno izkušnjo z njimi, že več mesecev rešujem njihovo goljufijo. Zadeva je še vedno pri inšpekciji

So podn od podna. Sem grozno razočarana in mi je žal, da nisem prej zasledila foruma. Pol leta po nakupu, postelje še vedno ne moremo sestavit. So nam dostavili manjkajoče dele, vendar ne vseh. Nismo dobili še predalnika. V glavnem katastrofa

Naročili smo dve otroški sobi. Fantovska je porazna. Postelja je prišla s poškodovanimi stranicami, pisalna miza popraskal in z odlepljenim abs robom, pri omari je manjkalo pol vijakov.

Dekliška soba še hujša. Omara kljub pravilni montaži nikakor ni stala ravno, ampak jo je vleklo v vse strani. Vzglavje postelje poškodovano.

Sobe sem naročila oktobra 2020 , fantovska je prišla februarja 2021 dekliška aprila.

Po nešteto klicih in malih sem obupala. YES nikoli več. Nisem tako bogata, da bi pri njih kupovala poceni.

Vprašanja smo na podjetje naslovili tudi mi, ko prejmemo odgovore jih objavimo.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.