01:34, sob, 6. Jul

Združenje zgodovinskih mest Slovenije zaključilo nagradno igro #mojemesto





Pri Združenju zgodovinskih mest Slovenije so pred kratkim uspešno zaključili inovativno nagradno igro #mojemesto, s katero so od 20. junija do 15. julija slovenske goste spodbujali k obisku 17 zgodovinskih mest, tudi Ptuja. V okviru nagradne igre je kar 11 sodelujočih pridobilo status ambasadorjev zgodovinskih mest.

Vir: Zavod za turizem Ptuj

Nagradna igra, ki so jo v Združenju pripravili v sklopu vseslovenske motivacijske kampanje ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija Slovenske turistične organizacije (STO), je prek socialnih omrežij Slovence spodbujala, naj obiščejo čim več zgodovinskih mest (Idrija, Celje, Jesenice, Kamnik, Koper, Kostanjevica na Krki, Kranj, Metlika, Novo mesto, Piran, Ptuj, Radovljica, Slovenske Konjice, Šentjur, Škofja Loka, Tržič in Žužemberk) in sodelujejo tako, da se fotografirajo na eni izmed točk z napisom #mojemesto. Fotografijo je bilo nato potrebno objaviti na Instagram profilu z oznakami @slovenia_historic_towns, #mojemesto in ključnikom obiskanega mesta, npr. #celje. V skladu s številom obiskanih mest so obiskovalci osvojili nazive ter se potegovali za nagrade. Naziv bronasti prijatelj so pridobili tisti, ki so obiskali vsaj 3 mesta, srebrni prijatelji so postali tisti, ki so jih obiskali vsaj 6, zlati prijatelji pa tisti, ki so jih obiskali vsaj 10. Najvišji status ambasadorja zgodovinskih mest so osvojili tisti, ki so v času trajanja nagradne igre obiskali vseh 17 zgodovinskih mest. In teh je bilo kar 11!

Pozitivni odzivi so spodbuda za naprej
Namen nagradne igre je bil pri ljudeh prebuditi željo po odkrivanju zgodovinskih mest, jih spomniti, da mesta ponujajo veliko zanimivosti in da se jih splača obiskati, odkriti na novo ali pa morda spoznati prvič,” pojasnjuje sekretarka združenja, Mateja Hafner Dolenc. Pobuda je bila dobro sprejeta tako v mestih, kot tudi pri lokalnih ponudnikih, ki so poskrbeli za privlačne nagrade, pa tudi pri spletnih uporabnikih.
“Prek spleta smo z nagradno igro dosegli več kot 110.000 uporabnikov in verjamemo, da bodo pozitivni učinki naše promocije vplivali na ugoden trend naraščanja števila obiskovalcev zgodovinskih mest tudi v prihodnje,” dodaja sekretarka Združenja Mateja Hafner Dolenc. Izjemno pozitivni pa so bili tudi odzivi sodelujočih:
Rada bi se zahvalila @slovenia_historic_towns za odlično idejo odkrivanja Slovenije! Obiskala sem znamenitosti krajev (muzeje, galerije, gradove,…) in se znova prepričala, kako bogata in zanimiva je zgodovina in narava v Sloveniji, ki navdihuje na vsakem koraku. Toplo priporočam obisk zgodovinskih mest!”, je povedala Irina Pasagić, ambasadorka slovenskih zgodovinskih mest.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.