16:25, sob, 20. Apr

Javno zbiranje ponudb za oddajo gostinskega objekta v najem





Na podlagi 20. In 21. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur.l. RS, št.: 86/2010) ter Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur.l. RS, št.: 34/2011) objavljamo namero o oddaji v najem gostinskega prostora »Jurček« v sklopu Športnega centra Bistrica ob Dravi.

Občina Ruše, Trg vstaje 11, 2342 Ruše, vabi vse zainteresirane, da kot ponudniki predložijo ponudbo za najem gostinskega prostora »Jurček«, na parc. št. 86/3, k.o. Bistrica pri Limbušu.

1. Predmet oddaje v najem:
Gostinski objekt v izmeri ca. 17,43 m2 (namembnost: gostinska dejavnost).

2. Pogoji najema:

-najemna pogodba se sklene za določen čas (za dobo enega leta od dneva podpisa),
-obratovalni čas je predmet dogovora med pogodbenima strankama in obratovalnega dovoljenja,
-najemnik nima pravice oddati prostor v podnajem,
-najemnik je dolžan poleg najemnine plačevati obratovalne stroške (vodo, elektriko, odvoz smeti,…),
-cena celoletnega najema – upošteva se najboljši ponudnik,
-izklicna cena najemnine gostinskega lokala znaša 88 EUR na mesec (cena ne vključuje DDV),
-najemnik prične opravljati dejavnost od dneva podpisa pogodbe,
-najemnik je dolžan skrbeti za urejenost prostorov ter varnost pri izvajanju dejavnosti, prav tako pa mora zagotoviti vsa potrebna upravna dovoljenja za opravljanje gostinske dejavnosti,
-najemnik je dolžan plačati najemnino v roku 15 dni od izstavitve računa.

3. Pogoji za sodelovanje:
Ponudbo za najem lahko oddajo pravne osebe, ki imajo sedež na območju Republike Slovenije oz. na območju držav članice EU in fizične osebe, ki so državljani RS oz. državljani države članice EU. Pravne osebe morajo k ponudbi priložiti še:

– izpisek iz sodnega registra, ki ne sme biti starejši od 30 dni in
– potrdilo o plačanih davkih in prispevkih, ki tudi ne sme biti starejše od 30 dni.

Fizične osebe morajo priložiti:
– potrdilo o plačanih davkih in prispevkih, ki ne sme biti starejše od 30 dni,
– izpisek iz Poslovnega registra Slovenije pri AJPES (s.p.), ki ne sme biti starejši od 30 dni,
– fotokopijo dokazila o državljanstvu in
– fotokopijo osebnega dokumenta.

Državljani oz. pravne osebe iz države članice EU morajo predložiti dokazila, ki jih izdajajo institucije v njihovih državah, ki so enakovredne institucijami od katerih se zahtevajo dokazila za slovenske državljane oz. pravne osebe. V kolikor takšnih dokazil – potrdila o plačanih davkih in prispevkih, ne morejo pridobiti, pa morajo priložiti lastno izjavo, overjeno pri notarju s katero pod kazensko in materialno odgovornostjo izjavijo, da imajo plačane davke in prispevke.

Zavezujoča ponudba mora vsebovati:
– Dokazilo o strokovni usposobljenosti za opravljanje dejavnosti (izpisek iz sodnega registra, ki izkazuje zadnje stanje).
– Opis dejavnosti oz. ponudbe, ki bo potekala v najetih prostorih; predstavitveni elaborat je sestavni del ponudbe.

4. Višina najemnine

Izklicna višina mesečne najemnine za najem gostinskega prostora v skupni izmeri 17,43 m2 je 88 EUR na mesec. Cena je določena brez DDV.
Zainteresirani najemniki morajo do vključno 14.11.2011 plačati varščino v višini 10% izklicne cene letne najemnine na transakcijski račun Občine Ruše 01308-0100008966: »plačilo varščine za javno zbiranje ponudb« in original potrdilo priložiti k ponudbi.

Plačana varščina se uspelemu upravičencu vračuna v ceno najemnine, neuspelim pa bo vrnjena brez obresti v roku 7 dni po končanem izboru.

Če uspeli ponudnik ne podpiše najemne pogodbe v 8. dneh po prejemu obvestila o izbiri, varščina zapade.

Varščina zapade tudi v primeru, če ponudnik umakne ponudbo po roku za oddajo ponudbe ali v času veljavnosti ponudbe.

5. Drugi pogoji, pravila za oddajo ponudbe in merilo za izbor:

Zainteresirani oddajo svoje ponudbe v zaprti kuverti na naslov:

Občina Ruše, Trg vstaje 11, 2342 Ruše.
Na kuverti mora biti oznaka »Ne odpiraj – ponudba za javno zbiranje ponudb za Jurček«.
Ponudbe je treba oddati najkasneje do 14.11.2011, do 12. ure.
Ponudba, ki bo prispela po razpisanem roku bo izločena iz postopka ocenjevanja ponudb in bo ponudniku vrnjena neodprta.
Ponudnik, ki bo oddal nepopolno ponudbo (pomanjkljivo dokumentacijo), bo pozvan k dopolnitvi ponudbe. Rok za dopolnitev ponudbe bo 3 dni od prejema poziva za dopolnitev.
Ponudnik, ki ne bo priložil original potrdila o plačani varščini bo izločen.
Za izbor ponudnika bo uporabljeno merilo najvišje ponujena cena najema.
Če nihče od ponudnikov ne bo ponudil vsaj izklicne cene najema za zemljišče je javno zbiranje ponudb neuspešno. Ponudniki bodo o tem obveščeni v 8 dneh po odpiranju ponudb.
Ponudba mora veljati do 30.11.2011.

6. Informacije:

Dodatne informacije lahko interesenti dobijo pri kontaktni osebi:
Katja Markač Hrovatin, tel. 02 671 93 40, katja.markac-hrovatin@ruse.si.

7. Sklenitev pogodbe:
Uspeli ponudnik mora skleniti pogodbo najkasneje v 8. dneh po prejemu obvestila o izboru.
8. Ustavitev postopka:
Občina Ruše lahko do sklenitve pogodbe postopek javnega zbiranja ponudb kadarkoli ustavi.

Župan Občine Ruše
Uroš Štanc

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.