16:18, pon, 22. Jul

Netflix povečal število uporabnikov





Ponudnik pretočnih storitev Netflix je v drugem letošnjem četrtletju na letni ravni povečal število naročnikov na svoje storitve za osem milijonov oz. 37 odstotkov na skupno 277,7 milijona uporabnikov. Dobiček družbe se je v medletni primerjavi povzpel z 1,49 milijarde dolarjev na 2,15 milijarde dolarjev oz. 4,88 dolarja na delnico.

Prihodki družbe so se v drugem četrtletju letos povečali za 16,7 odstotka na 9,56 milijarde dolarjev, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

Netflix je glede na najnovejše številke s svojo taktiko za povečanje prihodkov po težkem obdobju v letu 2022 uspel. Da bi spodbudila rast, je družba lani uvedla ponudbo, subvencionirano z oglasi, razširila pa je tudi nadzor nad uporabniki, ki gesla delijo z osebami zunaj ožje družine. Za preusmeritev uporabnikov, ki ne plačujejo, je Netflix uvedel račune izposojevalcev ali deljenih računov, v katere lahko naročniki za višjo ceno dodajo dodatne gledalce ali prenesejo profile gledalcev na nove račune.

Kot je poročala francoska tiskovna agencija AFP, je Netflix maja sporočil, da je ponudba, subvencionirana z oglasi, dosegla 40 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov po svetu in predstavlja 40 odstotkov vseh prijav v državah, v katerih je na voljo. Za primerjavo, januarja je bilo takih uporabnikov 23 milijonov.

Družba je uvedla tudi interno oglaševalsko platformo.

Vlagatelji so pozdravili te poteze, saj so delnice Netflixa od začetka leta pridobile 38 odstotkov – kljub opozorilom da bi se lahko rast števila naročnikov čez leto upočasnila.

vir: sta

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.