20:26, pon, 8. Jul

Nabava novih avtobusov v Mariboru razburja





“Vozni park mestnega potniškega prometa je bogatejši za sedem novih mestnih avtobusov znamke Iveco, od tega jih je podjetje Marprom iz Skupine JHMB šest že prevzelo in danes tudi začelo uporabljati,” so včeraj zapisali na Marpromu. Gre za sodobne, 12 metrov dolge avtobuse z učinkovitimi in varčnimi dizelskimi motorji najvišjega okoljskega standarda euro 6. Na prvi videz dobra novica za Mariborčane pa ima svojo zgodbo.

Boštjan Zagorac je včeraj po tem, ko je novica prišla v javnost, na nekdanjega direktorja Marproma Bernarda Majheniča naslovil vprašanje: “Majhenič a je res tudi to, da so meli na izbiro cenejše Merdžote? Da so toti na lizing za jurja lizinga dražji kot bi bili oni malo boljši? Če je to res, mam spet občutek da si je kdo kaj cukno, ali?”

“Lastno amortizacijo vplačevali v proračun MOM, ki je pa denar porabila za druge namene” 

Majhenič pa mu je odgovoril, da so novembra dobili ponudbo Mercedeza. Cena za en avtobus je znašala 193.000 evrov. “Ker se štiri leta ni nič nabavljalo in ker nismo imeli denarja, saj smo lastno amortizacijo vplačevali v proračun MOM, ki je pa denar porabila za druge namene, smo iskali ponudbo za poslovni najem z odkupom po 5 letih. Ker je 193 tisoč za nov Mercedesov mestni avtobus res poceni in mesečna najemnina bi bila 2500 € (Gb Leasing ponuda) po busu smo predlagali MOM, da jih nabavimo 10, saj pri 4 letih garancije praktično nimamo stroškov medtem, ko bi izločali vozila stara 14 in vse do 21 let.”

Župan in podžupan razpisa naj ne bi dovolila

V nadaljevanju je zapisal, da osebno tako župan Saša Arsenovič kot podžupan Samo Peter Medved nista dovolila razpisa. Naj bi jima večkrat pošiljali finančne pozitivne učinke in izračun škode, ki sta jo naredila na voznem parku, ker se vozil v iztekajočem mandatu ni nabavljalo: “Kaj se je zgodilo potem, da so kupili Ivecote in po kakšni ceni ne vem. Trdim pa 100 %, ker cene poznam, da so bili sigurno dražji kot Mercedesi.” Po neuradnih informacijah mestnega svetnika Miha Recka je bila cena za Ivecota približno 210.000 evrov.

Poraja pa se tudi vprašanje, zakaj avtobusi niso rdeči. Bruno je napisal: “Moti pa me, zakaj niso rdeči, če so bili novi naročeni, ker potem lahko barvo izbiraš, in po odloku bi morali biti rdeči, razen če so rabljeni?” Majhenič mu je odgovoril: “Pri nas po odloku morajo biti nova vozila RAL 2002. Med tem, ko rabljena, kaj dobiš, pač dobiš. Me res zanima, če so rabljena, ker potem so cenejša.”

Za pojasnila smo se obrnili na Javni Holding Maribor, njihove odgovore objavimo, ko jih prejmemo.

 

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.