Tako so se v Lidlu odzvali na črve v juhi
Pred dnevi se je na nas obrnila bralka, ki je z namenom da opozori druge kupce, delila svojo izkušnjo z nakupom juhe v Lidlu.
“V Lidlu smo kupili juho. Govejo juho z jetrnimi cmočki. Jo skuhamo, postrežemo otrokoma starima leto in 4 leta nato priplavajo na površje črvi? Upam da ne bo nihče več naletel na kaj takega,” je sporočila bralka. Več tukaj.
Kaj pravijo v Lidlu?
Vprašanja kako je prišlo do tega smo naslovili tudi na Lidl Slovenija. V Lidlu so za Lokalec.si odgovorili: “V Lidlu Slovenija in tudi znotraj naše mednarodne skupine Lidl postavljamo varnost in kakovost živil na prvo mesto. Ustreznost živil poleg proizvajalcev redno preverjamo tudi sami z analizami v zunanjih akreditiranih laboratorijih, nadzor pa vršijo tudi različni pristojni organi. Skupaj s sodelavci in dobavitelji si vselej prizadevamo ohraniti zaupanje in zadovoljstvo naših kupcev, zato v primeru ugotovljenih neustreznosti izdelkov vedno tudi ustrezno ukrepamo.”
Strankam v podobnih primerih svetujejo, da se na nas obrnejo prek Infofona – službe za pomoč kupcem ali kontaktnega obrazca na njihovi spletni strani: Contact Support Lidl App: “Na podlagi prejetih podrobnejših informacij (točno ime izdelka, LOT, rok uporabe …) lahko reklamacijo stranke obravnavamo v skladu z internimi smernicami, obvestimo proizvajalca in preverimo vse dejavnike, ki so lahko vodili v omenjeno situacijo.”
S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.