22:14, pet, 3. Maj

Parkirna hiša v UKC Maribor: Nesramni uslužbenci, zmedeni starejši in dolga kolona vozil na rampi





Na nas se je obrnila bralka, ki je danes obiskala UKC Maribor. Povedala je, da je v dopoldanskih urah v parkirni hiši res “prava katastrofa”, predvsem starejši ljudje so zmedeni. Zaradi gneče, ki nastane zaradi vozil, pa se številni srečajo s tem, da parkirni listek, ki so ga plačali, poteče oz. v času, ko se odpravljajo na izhod, prekoračijo čas, zato morajo nato ponovno plačati parkirnino.

Bralka nam je povedala, da je bil odnos uslužbenca na okencu in varnostnika, vse prej kot primeren, sploh do starejših, ki včasih potrebujejo več pomoči in predvsem več časa.

“K sreči UKC Maribor ne obiščem pogosto, ko ga, pa vedno opazim predvsem starejše, ki so kar malo izgubljeni. Vidim, da imajo težave na blagajnah, rabijo čas, da najdejo avtomobil. 15 minut za izhod je premalo, saj je gneča res prevelika in starejšim povzroča še večjo težavo. Že če si zverziran, komaj prideš do izhoda v 15 minutah,” pove. Danes je sama na pomoč priskočila več starejšim.

“Moški je plačal listek, ko je čakal na izhod, pa je njegov čas potekel. Izpisalo mu je prekoračen čas. Za njim se je nabrala dolga kolona. Uslužbenec se je začel dreti nanj, ostali vozniki smo ga prosili, da mu odpre rampo, da lahko odpelje ven, saj je zadaj čakalo kar nekaj vozil. Uslužbenec je dejal, da ga briga, naj plača še enkrat, naj gre do druge blagajne in tam plača še enkrat. Še enkrat smo prosili, naj odpre rampo, saj bomo vsi za njim prekoračili dovoljen čas za izhod in bili primorani plačati še enkrat. Šel je do gospoda in se začel dreti: kaj je problem?”

“Res se mi je zdelo zelo nesramno. Odnos do starejših je na nuli.”

Sama je bila danes na krvodajalski akciji, krvodajalci imajo parkiranje v času darovanja brezplačno, a je prav tako naletela na težavo, parkirne kartice ni zaznalo, zato je niso spustili ven. “Preko kamere mi je moški dejal, da morem registrsko potrditi na avtomatu, da mi lahko odprejo. To sem naredila, a parkirna kartica ni delala, ni mi je potrdilo. Deluje le en parkirni avtomat, saj drugega popravljajo. Šla sem iz avtomobila do moškega, ki je avtomat popravljal, povedala sem, da ne deluje, da sem bila na krvodajalski akciji. Rekel mi je, če ne vidim, da ne deluje, ker popravlja. Zato sem šla na drugi avtomat in parkiranje plačala 3,40 evrov. Ne gre se za denar, ampak odnos, ki je neprimeren,” poudarja.

“Danes sem pomagala trem starejšim, ki so imeli težave pri izhodu. Vse je zabasano, zasedeno, parkiranje je težko, ker je tako malo prostora, starejši imajo težave s plačevanjem, dvigalo se hitro napolni, starejši ne morejo hitro po stopnicah, čakajo na dvigalo, nato, ko jim končno vse uspe, pa ne morejo ven, ker je v tem času potekel čas. Res so se mi smilili. Ljudje so zmedeni,” doda.

Obrnili smo se na Best in Parking, njihove odgovore objavimo, ko jih prejmemo. Če jih bomo sploh prejeli, večkrat smo se namreč že obrnili na njih ob podobnih zgodbah, pa nikoli niso odgovorili na novinarska vprašanja.

Če imate zanimivo zgodbo za nas nam pišite na info.bktv@gmail.com.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.