23:29, pon, 6. Maj

Delavska hranilnica potrdila prodajo Aerodroma





Informacije, da je Delavska hranilnica prodala svoj stoodstotni delež v družbi Aerodrom Maribor in zanj prejela celotno kupnino, je danes potrdil tudi predsednik uprave omenjene banke Dušan Grlica. O številkah ni govoril, je pa v javnosti že znano, da so za družbo, ki upravlja z mariborskim letališčem, prejeli sedem milijonov evrov.

Grlica se je ob tem dotaknil tudi nekaterih očitkov v delu javnosti o pravilnosti odločitve o naložbi in ocen, da bo ta na koncu nasedla. “Z uspešno in donosno realizacijo prodaje smo dokazali, da je bila odločitev dobra in da smo sposobni posle izpeljati drugače od tovrstnih pričakovanj,” je dejal prvi mož Delavske hranilnice Dušan Grlica, ki je v Aerodrom skupaj z dokapitalizacijo vložila okoli tri milijone evrov. Kot je še dodal Grlica, so pri poslu zasledovali tudi temeljna načela etika in družbene odgovornosti, saj so jih pri takšni izpeljavi posla podprli tako lokalna skupnost kot država.

Prepričan je, da bodo s prodajo družbe odgovornemu novemu lastniku, ki je pripravljen vlagati znatna sredstva v razvoj letališča, veliko prispevali k možnostim realizacije nove industrijske cone na robu letališča.

Napovedi o prihodnosti optimistične

Nakup družbe, ki je bila nekoč v lasti Preventa, se je zgodil še v času prejšnjega predsednika uprave Jožeta Stegneta, ki je takrat dejal, da mariborsko letališče čez deset let vidi kot moderno in razvito slovensko letališče, preko katerega bodo tekle redne linije, čarterski poleti in več tovornega prometa. Te napovedi se s prihodom novega lastnika SHS Aviation sicer še vedno lahko uresničijo, a dobri dve leti pozneje so številke slabše od tistih v prejšnjih letih. V prvih devetih mesecih je namreč letališče beležilo slabih 8000 potnikov, kar je le tretjina lanskega izkupička. Razlog za to je dejstvo, da rednih linij še vedno ni, izjalovil se je poskus vzpostavitve povezave z Düsseldorfom, manj je bilo tudi čarterskih letov.

Letališče Maribor

Ob tem pa še vedno ni urejeno niti vprašanje podelitve dolgoročnega najema državne letališke infrastrukture, za katero je ministrstvo za infrastrukturo prejšnji teden le objavilo razpis. Ta se izteče konec januarja, takrat pa bo jasno, ali bo Aerodrom Maribor sploh še upravljal s prenovljenim letališčem. Jasno pa bo tudi ali so nizozemsko-kanadski vlagatelji, podkrepljeni z azijskim kapitalom, preveč tvegali z nakupom podjetja, ki ima sicer na letališču v lasti le parkirišče in dovozno cesto.

Mariborski župan Andrej Fištravec je dejal, da gre za pomemben dan za razvoj letališča, saj bo novi lastnik poskrbel, da letališče po več kot dveh desetletjih stagniranja znova zaživelo. Novi lastniki bodo po njegovih besedah o tem lahko več povedali kmalu po tem, ko in če bodo sklenili pogodbo o 15-letnem najemu.

VIR: STA

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.