05:53, ned, 28. Apr

FOTO: Blagovna znamka »Štajerska urbanaravni užitek« prvič na sejmu Alpe-Adria





Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani se je v v minulih štirih dneh odvil 34. sejem Alpe-Adria, na katerem se je predstavljalo več kot 350 turističnih ponudnikov iz 13 držav. Med udeleženci sejma se je predstavila tudi turistična delegacija iz Maribora, nosilka blagovne znamke »Štajerska urbanaravni užitek«.

Na razstavnem prostoru I feel Slovenia se je pod okriljem STO predstavilo 21 mest Združenja zgodovinskih mest Slovenije s poudarkom na bogati dediščini in raznoliki kulturni ponudbi mest. Prvič so se predstavili predstavniki skupne blagovne znamke Štajerske, ki združuje raznolike destinacije. “Pokrivamo skoraj celotno Podravsko regijo z 38 občinami in sodelujemo s partnerji, kot so Zavod za turizem Maribor, Ptuj, Ormož iz Haloz, Slovenskih goric, Ravnega polja ter nekatere občine tudi iz območja Pohorja. Skupaj smo oblikovali konzorcij Destinacija Štajerska, ki združuje prav te destinacije,” je povedala Karmen Razlag, vodja sektorja za turizem na RRA Podravje – Maribor.

Ta povezovalna blagovna znamka predstavlja korak naprej v promociji in razvoju turizma na Štajerskem. “Predstavljamo se prvič na sejmu Alpe Adria. Gre za novo blagovno znamko, ki smo jo šele lani vzpostavili in je zelo pomemben projekt za našo regijo. Vzpostavitev te naše blagovne znamke je zelo pomembna, če želimo konkurirati podobnim regijam, tudi v tujini,” je dejala Nataša Ritonija, direktorica RRA Podravje – Maribor.

S ponosom so se na sejmu predstavili tudi člani Združenja Vinorodna Štajerska, ki so s svojimi vinogradniškimi pridelki dodatno obogatili celostno doživetje regije in odžejali tiste, ki so se preizkusili z virtualnim kolesarskim simulatorjem po dravski kolesarski poti. “Vsekakor so takšne predstavitve pomembne, da predstavimo naš kraj in regijo. Da gostje vidijo, da imajo pri nas za početi marsikaj, da imajo pri nas dovolj ponudbe, da ostanejo več kot dva ali tri dni in to je namen tovrstnih prezentacij,” je djala Martina Ficko, vodja turizma Radgonske Gorice.

“Veseli smo, da se lahko v sklopu Šatjerske predstavlja tudi Maribor, kot predstolnica štajerske. “Zagotovo so ti sejmi ena od priložnosti za promocijo kjer lahko ljudje spoznajo ponudbo in zagotovo se lahko nadejamo kakšnega gosta, ki bo prišel iz tega naslova k nam,” je dodala Nataša Jančar, turistična informatorka na ZZT Maribor.

Turistična zveza Slovenije je pripeljala več kot 140 lokalnih skupnosti in društev. “Turizem zagotovo temelji na povezovanju. Jasna strategija slovenskega turizma opredeljuje ključne turistične produkte ter hkrati izpostavlja vodilne destinacije, ki jih imamo v Sloveniji – skupaj 35. Poudarjamo pomen notranjega povezovanja tako znotraj organizacij, kjer je še posebej pomembno sodelovanje med deležniki iz javnega in zasebnega sektorja ter različnih področij. Le tako lahko oblikujemo resnično odlično turistično ponudbo,”  je dejala Maja Pak, direktorica STO.

Osrednji trenutek je bil pozdravni govor ministra za gospodarstvo, turizem in šport, Matjaža Hana, ki je poudaril pomen in raznovrstnost slovenskega gospodarstva ter turističnih priložnosti. Za našo kamero je poudaril tudi, kako Štajerska regija prispeva k razvoju turizma in kakšen doprinos ima k celotnemu sektorju.

“Štajerska je resnično prelepa regija. Ni mogoče prezreti štajerske gastronomije in prave štajerske kapljice. Po mojem mnenju, upam, da mi Dolenjci ne zamerijo, proizvajate najbolj kvalitetna vina, poleg tega pa ohranjate tudi druge pomembne tradicije. Če se bomo vsi skupaj povezali, so lahko rezultati resnično odlični, “ je dejal Han.

Na otvoritvi so podelili tudi prestižno nagrado Jakob za leto 2024 in naziv “Ambasador inovativnih turističnih prireditev” kjer je drugo nagrado in priznanje prejel Javni zavod za turizem Ptuj za projekt Kurentovanje, ki predstavlja največji etnografski festival v Sloveniji. “Zato smo še posebej zelo veseli in ponosni, ne samo za Ptuj ampak za celotno Štajersko destinacijo, ki destinacijouvrša na svetovnem nivoju, je dejal prejenik nagrade, Andrej Klasinc, preds. Sveta zavoda Zavod za turizem Ptuj.

Slednje nesporno potrjuje, da je turistično doživetje plod sodelovanja posameznikov, ki združujejo svoje moči in celostno oblikujejo privlačno ponudbo za obiskovalce. To je cilj, ki ga nedvomno zasledujejo tudi v okviru blagovne znamke »Štajerska urbanaravni užitek«.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.