11:52, čet, 16. Maj

Lahova žena za Marturo dela kar od doma





Tamara Lah, žena trenutnega v. d. direktorja mariborske Mestne uprave Damjana Laha, je za 4 ure dnevno zaposlena v Marturi, hčerinskem podjetju mariborskega javnega podjetja Marprom. Po naših, neuradnih informacijah, je sodelavci nikdar niso videli na delovnem mestu na sedežu podjetja, zato so nas zanimale podrobnosti njenega dela pri delodajalcu. Ta pojasnjuje, da delo komercialista opravlja kar od doma.

Tamara in Damjan Lah. Foto: MP Produkcija
Tamara in Damjan Lah. Foto: MP Produkcija

Verjetno bi si marsikdo želel “dobro” plačano delo opravljati kar od doma, zato smo preverili ali je bilo omenjeno delovno mesto objavljeno na Zavodu za zaposlovanje, da bi se nanj lahko prijavili Mariborčani in drugi interesenti. Kot si lahko mislite, ni bilo, Lahova pa je bila edina kandidatka. Direktor Marture Dominik Dukarić je pojasnil, da “Martura kot manjši delodajalec v skladu z ZDR-1 nima splošnega akta, ki bi opredeljeval pogoje za opravljanje dela na posameznem delovnem mestu, zato se kandidate ne preverja v smislu izpolnjevanja pogojev za zasedbo na delovno mesto.

Vir: martura.si
Vir: martura.si

Iz tega bi lahko sklepali, da so Lahovo zaposlili (zgolj) na priporočilo. Dukarić je zapisal, da so jo zaposlili “na podlagi proste presoje delodajalca oz. pogodbene svobode”. Ali je Damjan Lah vplival na izbiro? Odgovore iz Mestne uprave še čakamo. Brezposelnim Mariborčanom pa lahko predlagamo, da na Marturo pošljejo svoje življenjepise, morda bodo tudi vas (po prosti presoji delodajalca) prepoznali kot dober kader.

Nekdanja podžupanja MOM Melita Petelin, Tamara in Damjan Lah, Igor Petelin (član nadzornega sveta Snage). Foto: MP Produkcija
Nekdanja podžupanja MOM Melita Petelin, Tamara in Damjan Lah, Igor Petelin (član nadzornega sveta Snage). Foto: MP Produkcija

V predlogi pogodbe o zaposlitvi (ki smo jo pridobili v uredništvo) piše, da naj bi Lahova v 20 urah tedensko vestno opravljala naslednje naloge:
– sestavljanje ponudb za individualne kupce,
– posredovanje programov tujih in domačih organizatorjev potovanja končnim kupcem,
– trženje izletov in potovanj za zaključene skupine,
– priprava specializiranih programov (incentive, team building, korporativni dogodki),
– svetovanje in obiskovanje strank,
– stalni pregled trga in konkurence,
– načrtovanje in izvedba marketinških aktivnosti,
– načrtovanje prodajnih ciljev in spremljanje rezultatov,
– obiski na sejmih in turističnih delavnicah doma in po tujini,
– priprava katalogov – projektno,
– opravljanje drugega dela in nalog po nalogu nadrejenega.
Kako uspešna je bila pri izvajanju teh nalog nismo izvedeli.

Druge novice

Comment

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.