08:21, pon, 29. Apr

“Malo denarja, malo linij”





Najpomembneje je, da doslej pri letalski liniji Maribor-Düsseldorf nihče od približno 600 kupcev kart ni bil oškodovan. Da letalski prevoznik Express Airways ni za letalo Boeing 737 pravočasno dobil ne licence za letenje in ne spričevala AOC, meče nanje slabo luč ter jim zato nastajajo nepotrebni dodatni stroški, piše Damijan Toplak v Večeru.

letališče maribor (4)

Slaba luč je padla tudi na Aerodrom Maribor, ki ima sodobno infrastrukturo z letno kapaciteto do 600 tisoč potnikov – lani so jih prepeljali vsega 25 tisoč – ter se po lanskem londonskem Southendu in Adrii trudi vzpostaviti redno letalsko povezavo z večjim evropskim letališkim vozliščem.

Ker so do zdaj prodali malo kart in ker bo verjetno moralo miniti še nekaj časa, da od slovenske agencije za civilno letalstvo prejmejo vse ustrezne dokumente, so se pri Expressu racionalno odločili, da za linijo Maribor-Düsseldorf prodajajo karte šele od 2. junija naprej.

To je po novem odločilni datum, ko bo mogoče oceniti, ali bo Express uspešen s to linijo, ki ji namerava dodati linijo Priština-Düsseldorf z vmesnim postankom v Mariboru, od 16. junija naprej pa čarterske lete iz Maribora v špansko Girono severno od Barcelone.

Neuradno naj bi Express Airways najem letala, ki naj bi se nahajalo v Bukarešti, mesečno stal 75 tisoč evrov, in vsak dan, bolje rečeno uro, ko je letalo na tleh, najemniku nastajajo stroški, ki se povečujejo, če mora kupovati nadomestne karte in urejati nadomestne cestne prevoze do Gradca in nazaj. Zakaj so prodali malo kart, sploh na nemški strani, je drugo vprašanje, še piše komentator.

Vir: STA

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.