09:35, ned, 28. Apr

Nova promocijska gradiva Maribor – Pohorje





V okviru projekta regionalne destinacijske organizacije Maribor – Pohorje, ki se letos zaključuje, so izdali številna nova promocijska gradiva, s katerimi želijo pritegniti turiste na Osrednjo Štajersko. Vanj se je vključilo 22 občin na čelu z Mariborom, da bi skupaj razvijale turistično ponudbo.

getfoto2 (1)

Promocijske aktivnosti v okviru projekta, ki se je začel avgusta 2010 in se je zaključil junija letos, so poleg oblikovanja in izdelave promocijskega materiala zajemale skupne predstavitve na turističnih sejmih in predstavitvah v Sloveniji in tujini, zakup medijskega in oglaševalskega prostora v tujih medijih ter organizacijo medijskih in promocijskih dogodkov v tujini, med drugim tudi na Kitajskem in v Rusiji.

“Sedaj imamo pogoje, da lahko delamo dalje. Delamo zgodbo destinacije, tržimo našo destinacijo in poskušamo biti enaki velikim, to se pravi konkurenčni še na tako zahtevnih trgih v tujini,” je na današnji predstavitvi rezultatov projekta v Mariboru povedala direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje Janja Viher.

Za uspešno promocijo in trženje je po njenih besedah ključno sodelovanje med občinami, kar je bil prvi cilj regionalne destinacijske organizacije Maribor – Pohorje. Projekt, vreden 350.000 evrov, je gradil na šestih nosilnih produktih: šport in rekreacija, kultura, vino in kulinarika, naravno okolje, ekologija in turizem na podeželju, kongresi in poslovni turizem, mladinski turizem in igralništvo.

S temi produkti se po besedah strokovne sodelavke omenjenega zavoda Bernarde Karo zagotavlja povpraševanje čez vso leto. “Želeli smo dvigniti prepoznavnost destinacije, razpršiti turistično ponudbo iz znanih centrov destinacije v oddaljene kraje in vasi ter razviti integralne turistične produkte, ki so malo drugačni od že obstoječih,” je pojasnila.

Med drugim so izdelali skupne zemljevide in kataloge pohodništva, kolesarstva, prenočišč in restavracij, postavili oglase na letališču v avstrijskem Gradcu, postavili novo spletno stran destinacije in posneli promocijski video. Minuli mesec so v središču Maribora tudi odprli destinacijsko trgovino ART mi je MAR, kjer prodajajo spominke in lokalne izdelke. “Kako pomembni so promocijski materiali, priča dejstvo, da smo v letu 2013 natisnili 165.000 materialov. Razdelili smo jih 123.000, od tega kar 16.000 na mednarodnih sejemskih dogodkih,” je pojasnila Viherjeva.

Pomembno mesto v novih promocijskih prijemih zaseda štajersko narečje. Tako je v novi ponudbi spominkov med drugim “toti pojšter”, kataloge pa so naslovili z “Razvajanj poln kufer” in “Užitkov poln pisker”.

Vir: STA

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.