01:41, pon, 24. Jun

Osrednja mariborska tržnica od jutri razdeljena po področjih prodaje





Osrednjo mariborsko tržnico bodo od sobote, 1. februarja 2020, razporedili na segmente glede na izvor pridelkov, ki jih prodajalci prodajajo. Sektorska razporeditev prodajnih mest je bila namreč dolgoletna želja tako Snage v vlogi upravljavca tržnice kot številnih obiskovalcev, so sporočili s podjetja Snaga Maribor.

Ob mlečno-mesnim paviljonom nastal rumen sektor

Od sobote bo tako prodajni prostor na odprtem delu osrednje tržnice razporejen v pet sektorjev, ki bodo tudi barvno označeni. Pred mlečno-mesnim paviljonom je nastal rumen sektor, na katerem bodo kupci našli prodajalce gojenih gob, zelišč, čajev, meda in medenih izdelkov, sokov, alkoholnih pijač, jajc, naravne kozmetike, rezanega cvetja, košar, vrečk, izdelkov iz lesa in ostale izdelke, ki jih štejemo v suho robo.

Zelen sektor za sadje in zelenjavo

Zeleno obarvan sektor označuje sadje in zelenjavo lastne pridelave. Ta sektor se bo raztezal v celotnem prodajnem delu od rumenega sektorja čez več kot polovico osrednje tržnice. Na levo bo mejil na temno zelen sektor, kjer bodo svoja prodajna mesta neposredno ob obzidju našli vrtnarji, ki zraven svojih pridelkov ponujajo še sadike sadja, zelenjave in zelišč.

jabolka-sadje

Oranžen sektor za uvoženo sadje in zelenjavo

Na drugi polovici prodajnega platoja, bližje dravskemu nabrežju, bodo v oranžnem sektorju svoje mesto dobili trgovci, ki ponujajo slovensko in uvoženo sadje in zelenjavo.

Moder sektor za tekstil

Tik ob ograji, na koncu prodajnega platoja, pa v modrem sektorju tržnice ostajajo tekstilci. Ta del bo sicer namenjen tudi novi vsebini na osrednji tržnici, in sicer izdelkom ponovne uporabe, ki jih doslej v takšni obliki na nobeni mariborski tržnici nismo ponujali redno.

Snaga Maribor sporoča: “S takšno ureditvijo osrednje tržnice se približujemo pričakovanjem kupcev, ki želijo nakupe opraviti hitro, in turistom, ki so stalni obiskovalci osrednje tržnice pretežno med vikendi.” V svojem sporočilu so še zapisali, da je sektorska postavitev med prodajalci zahtevala minimalne prilagoditve in sklepanje kompromisov, “a smo se strinjali, da je tržnico smiselno urediti pretežno po željah kupcev, ki navsezadnje najbolj realno pokažejo, po katerih izdelkih je povpraševanje na tržnici največje.”

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.