14:45, čet, 20. Jun

Prenavljajo pošte





Pošta Slovenije je pred kratkim začela preurejati poslovne prostore pošt in prilagajati ponudbo trgovskega blaga na poštah. Tako je do konca meseca maja preuredila 12 večjih pošt po Sloveniji. V letošnjem letu namerava prenoviti okoli 50 pošt po Sloveniji, v prihodnjih treh letih pa še dodatnih 200 pošt.

posta slovenije

Pošta Slovenije se zaradi e-substitucije in sodobnih tehnologij, ki bistveno spreminjajo uporabniške navade potrošnikov, tako kot druge poštne uprave v Evropi sooča z velikimi spremembami na trgu poštnih storitev.  Vsem tem novim situacijam se prilagaja tudi z nadgradnjo obstoječih in uvedbo novih storitev. »Tudi prodaja trgovskega blaga na poštah je naš odziv na spremenjene zahteve trga in želje strank, hkrati pa so mnoge dodatne storitve in nova področja ponudbe odziv na nov tržni položaj, v katerem so se znašli nacionalni poštni operaterji zaradi upada pisemskih storitev,« poudarja član poslovodstva Pošte Slovenije Vinko Filipič.

Slabša preglednost prostorov za stranke, založeni prodajni pulti in ponudba najrazličnejšega trgovskega blaga so bili najpogostejša tarča pripomb strank, ki so največkrat izrazile tudi željo po ureditvi enojne čakalne vrste. Pošta Slovenije je pripombe in želje strank upoštevala pri preureditvi poslovnih prostorov pošt. V ponudbi preurejenih pošt ostajajo kuverte, paketna embalaža, voščilnice in razglednice, knjige, časopisi in revije, darilne vrečke, ovojni papir, sveče, bralna in sončna očala, dežniki, nekateri izdelki iz segmenta Pisarna – šola, izdelki sezonske ponudbe, sladki in slani program ter hladne pijače. Bistveno zmanjšan pa je nabor blaga iz segmentov »Prosti čas« in »Igrače«. Slednje ostajajo predvsem v sklopu sezonske ponudbe blaga in LX-daril v prosti prodaji.

posta, voscilnice (7 of 7)

 

Preurejanje poslovnih prostorov  pošt poteka po vsej Sloveniji, hkrati z njim pa Pošta Slovenije prejema tudi prve odzive strank. Obiskovalci so najbolj zadovoljni z večjo preglednostjo pošt, pozitivno jih presenečajo tudi dostopne in konkurenčne cene. »Izboljšanje nakupne izkušnje in posledično povečano zadovoljstvo strank, ki se bodo rade vračale na pošte ter jih začele prepoznavati kot priljubljeno mesto nakupa, je tudi cilj projekta, ki se s prenovo pošt ni zaključil, temveč ostaja »živ«, s stalno analizo prodaje in takšnim naborom blaga v ponudbi, ki bo najbolj pritegnil naše stranke,« poudarja član poslovodstva Pošte Slovenije Vinko Filipič.

 

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.