03:22, pon, 29. Apr

S svojo zgodbo se je oglasila transspolna učiteljica iz Maribora





Triindvajsetletna Lucienne-Beatrice Krstova se je rodila v Skopju, z družino se je nato preselila v Maribor, ko je še obiskovala osnovno šolo, poroča Mladina.

Navajajo še, da je danes magistrska študentka na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru, tam študira pedagogiko in poučevanje anglistike, saj si želi biti učiteljica. V okviru študijskega programa opravlja 14-dnevno pedagoško prakso na eni od mariborskih osnovnih šol.

O tem smo prvi poročali na našem portalu. A kaj kmalu so se njejo udejstvovanje na šoli začelo, so se začele težave.. Na družbenih omrežjih se je našlo nekaj posameznikov, ki so razkrili njene osebne podatke in to, na kateri osnovni šoli opravlja prakso, nato pa šolo začeli pozivati, naj ji prepreči stik z otroki. Samo zato, ker je transspolna oseba.

Ljudje so se razdelili na dva pola

Kot zapišejo v eni izmed Facebook skupin naj bi učitelj po pričevanju učencev učiteljica hodila po šoli oblečena v krilo, visoke pete, torbico, z žensko torbico, našminkan in z brki ter brado. Eden izmed staršev je zapisal: “Ne glede na osebno prepričanje, socialni konstrukt ali spolno identiteto, šola NI in NE SME biti prostor za takšno izkazovanje in eksperimentiranje z otroki.”

“Ne bodite starokopitni, ljudje, tudi ta oseba je človek, če je poštena, strokovna, torej usposobljena za svoj poklic, ne vidim problema. Ne bodimo rasisti,” pa je zapisal drug starš.

Počuti se ogroženo

Lucienne-Beatrice Krstova je zaradi vsega skupaj predvsem osebno prizadeta, žalosti jo, da se o njej širijo laži in neresnice, hkrati se počuti ogroženo, navaja Mladina: “Nikoli prej nisem čutila paranoje, ko sem hodila po cesti – zdaj jo.” Zato namerava v zvezi z incidentom podati prijavo na policiji. A kljub temu ostaja trdna v prepričanju, da bo postala učiteljica. “Za pedagoški poklic sem se odločila tudi zato, ker hočem zaščititi otroke, ki so del manjšin, torej otroke, ki so posebej izpostavljeni in se zaradi svoje drugačnosti srečujejo s takšnimi ali drugačnimi težavami. Hočem biti tam zanje, tudi zato, ker jaz tega, ko sem bila toliko stara, nisem imela,” pojasni za Mladino.

VIR: ff.um.si

Bodoči učiteljici so podporo izkazali na šoli, na kateri opravlja prakso, in na fakulteti. Na tej so v skupni izjavi zapisali, da je prostor vzgoje in izobraževanja “prostor učenja vključujočega sobivanja in naj bi v družbi še posebej gojil medsebojno razumevanje”. Vodstvu fakultete se zdi povsem nesprejemljivo, da bi kdorkoli presojal strokovno delo študentov na obvezni pedagoški praksi glede na njihove osebne okoliščine, navaja Mladina.

Ravnateljica šole pa je za Lokalec.si pojasnila: “Tematika drugačnosti, strpnosti je del vzgojno-izobraževalnih načrtov in usmerjene dejavnosti potekajo celotno šolsko leto.”

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.