16:32, sob, 4. Maj

Trajnostna mobilnost je lahko priložnost





V Mariboru so minuli torek razpravljali o trajnostni mobilnosti. Kot je bilo slišati od domačih in tujih strokovnjakov, je lahko trajnostna mobilnost priložnost razvoja turizma in nenazadnje boljšega zdravja.
ener2
O trajnostni mobilnosti slišimo vse več. Predvsem zato, ker v raznih organizacijah, tudi Energetski agenciji za Podravje, ugotavljajo, da je avtomobil problem, predvsem v mestnih središčih. Za zdravje in tudi bolj čisto okolje je sicer treba spodbujati še hojo. Mariborska občina je nedavno prejela naziv “NAJ kolesarska občina 2013.” Kljub temu, da se mesto na tem področju že razvija, Mirtova pogreša boljšo kominacijo med nosilci ozirima koordinatorji projektov. Nekaj za trajnostno mobilnost lahko naredijo vodilni, marsikaj pa tudi vsak meščan in meščanka. Za boljši skupni jutri bi bilo treba kdaj spremeniti navade, predvsem pa poskrbeti za dobro informaranost. Več o možnostih trajnostne mobilnosti v Mariboru, pa lahko preberete tudi na spletni strani tramob.si.

Na delavnicah in predavanjih pa so v Energapu gostili tudi strokonjake iz Nemčije, Španije, Italije, Velike Britanije, Nizozemske, nenazadnje je svoje videnje trajnostne mobilnosti, z obiskovalci delil tudi praški podžupan in dejal: “Mislim, da je Maribor enak kot naš del Prage. Takšni projekti so inspiracija za prometne inovacije. Tako v Pragi kot v Mariboru imamo enak problem. Veliko ljudi živi zunaj mesta, dela pa v središču. Tako se je vsakodnevno treba izogniti predvsem jutranjim in popoldanskim prometnim zamaškom.”

Projekt razvojnega prometnega režima pa je slovenskim poslušalcem predstavljal tudi frankfurtski strokovnjak. Njegovo glavno sporočilo je bilo, da je v tovrstni razvoj vredno vlagati. Ob tem je dejal:
“Vredno je vlagati v prometni menedžment, ampak si je za tovrstne projekte treba vzeti dovolj časa. To niso ukrepi, ki bi jih lahko zaključili v šestih mesecih ali enem letu. Poleg tega trajnostna mobilnost ni prioriteta podjetij v tako imenovanih industrijskih središčih, zato jih je treba korak za korakom prepričati, naj sodelujejo ter jim z meritvami in raziskava dokazati, da je dolgoročno uspeh zagotovljen.” Sicer pa so se obiskovalci na Kippa obračali predvsem z vprašanji o izboljšanju javnega oziroma mestnega prometa. Med drugim je predlagal, da bi morali posodobiti in prilagoditi mestne vozne rede. Avtobusi bi namreč po njegovem morali voziti na vsakih 15 minut.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.