01:55, čet, 16. Maj

Tržni inšpektorat nad slovenske vplivneže





Če na Instagramu spremljate vsaj enega vplivneža, ste v zadnjih dneh gotovo opazili, da plačane objave striktno označuje kot “oglas”, ob tem pa pripiše še podjetje, ki je naročnik oglasa, navaja N1.

“Inšpektorji so nato pod drobnogled vzeli vse ustvarjalce in jim prav v teh dneh začeli pošiljati dopise z vsemi napakami in kršitvami, ki so jih zaznali. Če kršitev ne bodo odpravili, jih čaka globa,” navajajo. Področje je bilo pri nas dolgo neurejeno, meja med iskrenim mnenjem vplivneža in plačano objavo zabrisana, vplivneži pa so sodelovanja s podjetji označevali vsak po svoje.

“Od zdaj naprej bomo tudi na mojem profilu označevali vsa sodelovanja z ‘oglas’, ker je po zakonih to zdaj treba,” je zapisala ena od vplivnic, povzemajo. Poleg tega morajo navesti še, katero podjetje je njegov naročnik.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.