21:26, ned, 28. Apr

V mesecu boja proti raku na dojki na policah kruh Roza oktober





V oktobru, mesecu osveščanja o raku dojk, moči združujeta dve organizaciji. S kruhom roza oktober, ki je nastal v Žitu in ga prodajajo v Lidlovih trgovinah, družbi izražata podporo Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna. Od vsakega prodanega izdelka bosta donirali 50 centov za program Roza.

FOTO: Pixabay

Program Roza ponuja psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom ter drugim svojcem obolelih za rakom dojk in raki rodil, so pojasnili v družbi Lidl Slovenija.
Direktorica skupnih služb v diskontnem trgovcu Lilijana Remich je povedala, da Združenje Europa Donna Slovenija podpirajo že peto leto zapored. “V rožnatem oktobru želimo javnost tudi mi nagovoriti, kako pomembno je, da se o pomenu preventive raka dojk pogovarjamo na glas, pri čemer je naša želja, da bi namenili več časa skrbi zase, ne samo oktobra, ampak skozi vse leto. Ozaveščanju svojih zaposlenih in širše javnosti v rožnatem oktobru smo se letos pridružili s sloganom Misli nase, misli rožnato – vsak dan,” je dejala.

V obeh podjetij bodo še posebej zaznamovali 15. oktober, dan zdravih dojk. V okviru tega dne bodo vsi njihovi zaposleni prejeli roza pentlje in ozaveščevalne brošure.
Vir: STA

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.