12:20, pon, 29. Apr

V Nigradu z zaključkom reorganizacije ustvarjajo motivacijsko okolje





V družbi Nigrad d.d. se zaključuje proces reorganizacije družbe, s katerim podjetje odpravlja anomalije, ki jih ima družba na tem področju. »Z reorganizacijo se prilagajamo potrebam trga in hkrati omogočamo razvoj novih storitev. Ob tem pa želimo v ustvariti motivacijsko okolje, kjer bomo lahko vse zaposlene, ki svoje delo opravljajo predano in kvalitetno, tudi ustrezno nagradili«.

Z reorganizacijo bodo postali bolj tržno orientirani, k čemur so prisiljeni zaradi vse šibkejših občinskih proračunov in posledično zmanjševanja sredstev za gospodarske javne službe. Vodstvo družbe si zato v zaključni fazi reorganizacije želi konstruktivno sodelovanje vseh zaposlenih, da se sam postopek kvalitetno zaključi v zadovoljstvo vseh zaposlenih.

zimska sluzba nigrad  (1)

Reorganizacija je bila nujno potrebna, saj je Nigrad ena redkih družb te velikosti, kjer vzporedno veljata dve različni organizacijski shemi in hkrati dve sistemizaciji, posledično pa ni jasne opredelitve pravic, nalog in odgovornosti. Slednje je posledica necelovito izpeljanih reorganizacij podjetja v preteklosti. Le dolgoletnim ustaljenim procesom, uravnanim po sistemu vodenja ISO 9001 in 14001 ter izkušnjam ter predanosti zaposlenih, se gre za zahvaliti, da podjetje posluje usklajeno, kljub organizacijskim neskladjem.

Glede na uvedbo novega ISO standarda, bi družba Nigrad v letu 2015 le s težavo prestala ponovno certificiranje. Na to dejstvo je bila družba opozorjena tudi na kontrolni presoji za ISO standard decembra 2014. Zato so imenovali delovno skupino za reorganizacijo in sistemizacijo, ki te dni, s predlogi osnutkov novih pogodb o zaposlitvi za vse zaposlene, zaključuje s postopki reorganizacije, ki se je začela januarja 2015. Tako so vsi zaposleni dobili osnutke novih pogodb o zaposlitvi. Ob tem so bili pozvani, da pogodbo pregledajo in podajo pripombe. Več kot polovica zaposlenih je že podpisala nove pogodbe o zaposlitvi, z ostalimi pa usklajujejo pripombe, ki so jih dali na predlagan osnutek pogodb. Vse vsebinsko smotrne pripombe, se bodo upoštevale in skladno z njimi in realnimi podatki ter posebnostmi posameznega zaposlenega v družbi, se bodo predlogi novih pogodb ustrezno korigirali.

V zaključni fazi reorganizacije si vodstvo družbe želi konstruktivno sodelovanje vseh zaposlenih, da se sam postopek kvalitetno zaključi na zadovoljstvo vseh zaposlenih. Tako bodo vsi zaposleni prejeli odpoved starih pogodb in predlog novih. Tekom izvedbe postopkov reorganizacije in sprememb aktov, ki urejajo to področje, so vseskozi aktivno sodelovali tudi predstavniki sindikata in sveta delavcev. Tako so se pripravili aneksi h kolektivnim pogodbam, izvedla se je ocena tveganj, sprejel se je nov Pravilnik o organizaciji in sistemizaciji ter nova sistemizacija delovnih mest. Cilj družbe je, da se reorganizacija družbe uvede s 1.6.2015, ko bodo uveljavljeni vsi predhodno usklajeni in sprejeti akti, ki urejajo to področje.

Z reorganizacijo želi družba Nigrad postati bolj tržno orientirana, k čemur je prisiljena zaradi vse šibkejših občinskih proračunov in posledično zmanjševanja sredstev za gospodarske javne službe. Z zaključkom postopkov reorganizacije, se v Nigradu organizacijsko pripravljajo na učinkovito delovanje, ki bo temeljilo na treh organizacijskih področjih. To so: področje gospodarske javne službe, ki bo še vedno predstavljalo jedro delovanja družbe; področje tržne dejavnosti, ki bo po načrtih družbe doživelo razvoj oziroma bo pokrilo tudi uvedbo novih produktov ter področje poslovnih funkcij, finančno – računovodska služba, pravno – kadrovska služba, komerciala in ostale službe. Osnovna vodila, ki jih zasledujejo pri reorganizaciji so kolikor je mogoča nespremenjena masa plač, uvedba samostojne tržne dejavnosti in usmeritev v razvoj novih dejavnosti. Prav tako se zasleduje cilj po zmanjšanju vodstvenih delovnih mest in odpravlja neskladja pri pogodbah o zaposlitvi. Hkrati se ustvarja motivacijsko delovno okolje za zaposlene z možnostjo nagrajevanja za dobro opravljeno delo in se jasno opredeljuje njihove pravice, naloge in odgovornosti.

Na zboru delavcev 26.5.2015 je bilo ugotovljeno, da je potrebno dodatno uskladiti plače za delavna mesta strojnik in voznik strojnik, kjer je po mnenju delavcev prišlo do največjih razlik. Prav tako so delavci izrazili razočaranje v zvezi z premajhnim povišanjem nekaterih plač. Vodstvo družbe se je zavezalo, da bo pripombe preučilo in uskladitve izvedlo v skladu s kriteriji: izobrazba, delovne naloge in usposobljenost. Dejstvo pa ostaja, da bo del prihodkov posameznega zaposlenega – seveda izven osnovne plače – odvisen od uspešnosti izvajanja delovnih nalog, s čimer bo nova organizacija družbe omogočala nagrajevanje prizadevnejših ter hkrati motivirala vse zaposlene v družbi NIGRAD d.d.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.