16:31, pet, 26. Apr

Vojna, koronavirus in pomanjkanje čipov zarezali v prodajo BMW





Nadaljevanje pomanjkanja čipov, vojna v Ukrajini in covidna zaprtja na Kitajskem so tudi v drugem četrtletju zarezali v prodajo nemškega avtomobilskega proizvajalca BMW. Podjetje je v medletni primerjavi prodalo skoraj petino manj vozil, v prvi polovici leta pa je bila prodaja manjša za 13,3 odstotka.

Skupina BMW je v drugem letošnjem četrtletju prodala 563.536 vozil znamk BMW, Mini in Rolls-Royce, kar je 19,8 odstotka manj kot v enakem lanskem obdobju.

V prvi polovici leta so prodali okoli 1,16 milijona vozil, kar je 13,3 odstotka manj kot v prvi polovici leta 2021, ko so v podjetju zabeležili najmočnejšo prodajo v zgodovini.

Je pa družba v petkovem sporočilu za javnost izpostavila, da se je tako v drugem četrtletju kot prvi polovici leta okrepila prodaja njihovih električnih vozil. V prvih šestih mesecih letošnjega leta so prodali 75.891 klasičnih električnih vozil znamk BMW in Mini, s čimer se je prodaja v primerjavi z enakim lanskim obdobjem več kot podvojila.

Družba je ob tem potrdila, da si v prihodnosti želijo še dodatno okrepiti elektromobilnost in s tem prodajo električnih vozil.
Vir: STA

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.