02:32, sob, 2. Mar

Odziv Marproma na nevljudno obnašanje do potnice: “Vozniki vključeni v izobraževanje, ki zajema pravilno komunikacijo”





Pred časom smo poročalio primeru, ko naj bi se voznik nevljudno vedel do potnice.

Prizadevajo si za spoštljiv odnos

Obrnili smo se na Marprom, kjer so nam dejali: “Voznice in vozniki mestnih avtobusov so letno vključeni v program izobraževanja, ki zajema tudi pravilno komunikacijo s potniki. V primeru, da je bila potnica dejansko deležna neprimerne komunikacije, podjetje Marprom iz Skupine JHMB to obžaluje, saj si prizadeva za spoštljiv odnos z uporabniki.”

“Ob tem vas seznanjamo, da vozno osebje v skladu z določili odloka Mestne občine Maribor in internimi navodili ni dolžno sprejeti v mestni avtobus potnika, ki s plačilom vožnje ne upraviči vstopa (razen izjem, kot so npr. spremljevalci oseb, ki potrebujejo pomoč pri potovanjih). Plačilo voznine preko mobilne aplikacije potnikom nedvomno olajša potovanje, a morajo vozovnico v obliki QR-kode na mobilnem telefonu prisloniti k čitalniku na ustrezni razdalji (okrog 10 cm), saj je sicer ne zazna. Če preko spleta ali aplikacije opravijo nakup voženj na kartico, pa mora od plačila do uporabe kartice preteči določen čas, potreben za prenos voženj na kartico. Večinoma je ta izveden v roku ene ure,” so še pojasnili.

V primeru morebitnih težav z delovanjem aplikacije Marprom shop se lahko potniki obrnejo na e-naslov podpora@marprom.si ali pokličejo na številko informacij 059 180 482.

Če imate zanimivo zgodbo za nas nam pišite na info.bktv@gmail.com.

 

Druge novice

Comment

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *