03:26, sre, 7. Jun

Predstavitev blagovne znamke Lesoteka





Ob 65-letnici Gozdnega gospodarstva Slovenj Gradec so predstavili novo blagovno znamko Lesoteka za promocijo gozdarstva in lesa kot naravnega, za človeka in okolje najprimernejšega materiala.

Pod blagovno znamko Lesoteka, bodo po besedah direktorja GG Slovenj Gradec, Silva Pritržnika, predstavljali inovativen, ekonomičen in ekološki pristop k preprosti, hitri gradnji brez omejitev. G. Pritržnik pa meni, da no Lesoteka postala simbol prodaje slovenskega lesa.

Predstavili pa so tudi vzorčni trgovsko-poslovni objekt izdelan iz križno spojenih desk, po sistemu MHM. Prireditve se je udeležil tudi predsednik države Danilo Türk, ki meni, da bo prihodnost našega razvoja odvisna predvsem od naše iznajdljivosti. Med drugim je tudi mnenja, da je les del funkcije in forme, ki sta pomembni za človeško bivanje, prav tako pa meni, da les premalo izkoriščamo.

Predsednik države je omenil tudi, da bi tudi sam zaupal leseni gradnji, saj so te hiše bolj energetsko varčne, prav tako pa lahko les uporabljamo tudi za lesno biomaso. Iz Gozdnega gospodarstva Slovenj Gradec pa sporočajo, da se lesene hiše v primeru požara bolje obnašajo, kot drugi gradbeni materiali. Prav tako je les vedno bolj popularen v Ameriki in drugje po Evropi, zato pričakujejo, da bo postal bolj priljubljen tudi pri nas. Po mnenju župana občine Radlje ob Dravi, pa bi lahko Gozdno gospodarstvo opisali kot razvojno naravnano ter ambiciozno.


Les je torej izjemno pomembna naravna dobrina, ki jo pri nas premalo izkoriščamo in kljub temu, da je Lesoteka tehnološko in komercialno izjemno zahtevna, ima prihodnost.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

Triglav