Netflix v drugem četrtletju dodal več kot milijon in pol novih naročnikov

Ponudnik spletnih pretočnih vsebin Netflix je v drugem četrtletju letos dodal 1,54 milijona novih naročnikov na svoje svoje storitve, vendar je do rasti prišlo le v tujini, medtem ko je v ZDA in Kanadi izgubil 400.000 naročnikov. Največ novih naročnikov je dobil v regiji Azija-Pacifik, in sicer več kot milijon.

FOTO: Pixabay.com

Netflix ima sedaj 209 milijonov naročnikov, prihodki pa so mu v drugem četrtletju letošnjega leta narasli na 7,34 milijarde dolarjev, kar je 2,5 odstotka več kot pred letom. Te številke so nekoliko presegle pričakovanja analitikov.

Nasprotno pa je Netflixov prilagojeni dobiček z 2,97 dolarja na delnico razočaral analitike, saj so pričakovali 3,16 dolarja na delnico.

Širijo področja svojega delovanja

Netflix pričakuje, da bo v tretjem četrtletju dodal 3,5 milijona novih naročnikov, potem ko jih je v prvem štiri milijon. Samo junija je bilo v ZDA sedem odstotkov vseh televizijskih gledalcev Netflixovih.

Netflix širi področja svojega delovanja na prodajo blaga, dogodke v živo in video igre. Uvodoma bodo to igre za mobilne naprave, kar bo vključeno v redno mesečno naročnino.

Virus je oslabil rast novih naročnikov

“Koronavirus je nekoliko oslabil rast novih naročnikov. Še vedno pa se osredotočamo na izboljšanje storitev za naše naročnike,” je v pismu vlagateljem zapisalo podjetje. Netflix je v prvem polletju 2021 porabil osem milijard dolarjev za vsebine, amortizacija za celotno leto 2021 pa naj bi na koncu znesla 12 milijard dolarjev.

Delnice Netflixa so se do konca rednega dela borznega trgovanja v torek pocenile za 0,23 odstotka, po objavi rezultatov v podaljšanem trgovanju pa so se podražile za 0,60 odstotka na 534,25 dolarja.
VIR: STA

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

0 KOMENTARJEV