21:02, tor, 14. Maj

Slovenske poštne znamke prejele kar štiri nagrade v mednarodnem merilu





Pošta Slovenije je za slovenske znamke pred kratkim prejela kar štiri pomembne mednarodne nagrade in priznanja. Na 7. bienalu vidnih sporočil Slovenije, ki postavlja kriterije odličnosti na področju oblikovanja vidnih sporočil in katerega finalni izbori so potekali 20. oktobra 2015 v Narodni galeriji v Ljubljani, je prejela znamka z motivom kioska, ki je izšla v seriji Slovensko industrijsko oblikovanje v letu 2013 in jo je oblikoval Robert Žvokelj, Brumnovo nagrado – najvišje strokovno nacionalno priznanje na področju grafičnega oblikovanja.

znamka

Na bienalu sodelujejo oblikovalci vidnih sporočil. Izmed 376 prijavljenih del je mednarodna žirija izbrala 210 del, ki so se potegovala za Veliko Brumnovo nagrado (najboljše delo Bienala) in Brumnove nagrade (najboljše delo v kategorijah).

znamka1

Na bienalu je Pošta Slovenije za serijo petih znamk »Plemiški grbi«, ki so izšle leta 2014, prejela pohvalo mednarodne žirije. Tudi to serijo znamk je oblikoval Robert Žvokelj. Španska založniška hiša NEXO, ki izdaja filatelistično in numizmatično revijo »EL ECO Filatélico y Numismático«, je že drugo leto zapored pripravila natečaj za »Najboljšo poštno znamko na svetu«. Tokrat so tekmovale znamke, izdane v letu 2014.

znamka2

Ocenjevalna komisija, sestavljena iz predstavnikov filatelističnih zvez 25-ih držav, je med finaliste uvrstila tudi dve slovenski znamki v dveh kategorijah, in sicer:
– kategorija »NAJBOLJ INOVATIVNA ZNAMKA« – voščilna znamka »Prstan z ljubezenskim motivom«, ki jo je oblikoval Gorazd Učakar;

– kategorija »NAJBOLJŠA ZNAMKA V DRUGIH TEHNIKAH« – znamka serije Slovenske ptice »Veliki žagar«, delo oblikovalca Matjaža Učakarja.

Zmagovalce posameznih kategorij so razglasili 6. novembra 2015 na svečanosti v Kraljevi kovnici v Madridu. V kategoriji »NAJBOLJ INOVATIVNA ZNAMKA« je zmagala španska znamka z motivom Cesarskega orla, slovenska znamka je dosegla 3. mesto. V kategoriji »NAJBOLJŠA ZNAMKA V DRUGIH TEHNIKAH« se je slovenska znamka uvrstila na 2. mesto pred prvouvrščeno bosansko-hercegovsko znamko »Kovanec, cesar Neron«.

znamka3

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.