11:36, čet, 2. Maj

Aleksandra Pivec ni več prokuristka Vinaga, zdaj ima svoje podjetje





Aleksandra Pivec nam je potrdila, da ni več prokuristka Vinaga 1847.

Od sredine aprila je namreč zaposlena v lastnem podjetju, nam je odgovorila na naše vprašanje, kakšni so razlogi za to. Odprla je namreč svoje podjetje San Solutions. “Področje svojega poslovnega in strokovnega delovanja sem razširila na svetovanje, pripravo, prijave in vodenje projektov, kar sem uspešno opravljala že v preteklosti, v okviru svoje poslovne poti, pred vstopom v politiko. To je razlog, da sem odprla svoje podjetje in začela z delom na več projektih,” je objasnila.

Svetovanje in izvajanje projektov na področju kmetijstva, turizma, podjetništva

Dodala je še, da bo v okviru podjetja  opravljala svetovanja in izvajanje projektov, povezanih z razvojem in investicijami na področju kmetijstva, turizma, podjetništva in drugih, “za kar sem znanja in izkušnje nabirala v svoji poslovni karieri pred in v okviru političnega udejstvovanja”.

Koraki k ponovni uveljavitvi blagovne znamke Vinag

Pravi še, da bo še naprej sodelovala pri nadaljnjem razvoju podjetja Vinag, “saj sem zaradi želje po ponovnem uspešnem preboju nekoč zelo pomembnega vinarskega podjetja, tako za Štajersko, kot tudi slovensko vinarstvo, v letu 2022 to funkcijo tudi sprejela”. Na mestu prokuristke je bila eno leto. Sama pravi, da so v tem letu “skupaj z lastniki in sodelavci Vinag 1847 nekaj pomembnih korakov k ponovni uveljavitvi Vinaga kot pomembne blagovne znamke na področju vinarstva Štajerske in Slovenije, kakor tudi pomembnega turističnega subjekta mesta in regije”.  Meni še, da so vzpostavili in zagnali kar nekaj novih turističnih produktov, organizirali več uspešnih poslovnih in zasebnih dogodkov v kleti in lansirali nove linije svežih in zorjenih vin, “s katerimi Vinag znova prihaja na vinarske police trgovin in horeca sektorja tako v Sloveniji, kakor počasi tudi na tujih trgih”.

Po njenih besedah pa podjetje čaka “še kar nekaj korakov na poti do uspešne in uveljavljene blagovne znamke na področju vin in turizma in veliko potrpežljivosti pri ponovnem vzbujanju zaupanja v nekoč priznano blagovno znamko, ki pa ima še vedno v sebi velik potencial za prihodnost”.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.