07:51, čet, 2. Maj

Kaos z dostavo GLS paketov? “Paketa ni bilo, pustili so ga pred vrati, paketomati polni,…”





Na nas se je v zadnjih dneh obrnilo več bralcev, ki poročajo o težavah z dostavo paketov, ki jih prevaža GLS.

Dobila obvestilo, da je paket v paketomatu 

“Paketa niso dostavili, dobila sem kar obvestilo, da je v paketomatu. Ko sem prišla do paketomata, paketa ni bilo,” nam je povedala ena izmed bralk, ki naj bi ob klicu na informacije doživela neprimerno komunikacijo: “Nadrli so me, da pač do tega prihaja, ker imajo preveč dela.” Drug bralec prav tako ni prejel paketa, ko je klical na informacije, naj bi mu dejali, da so bili paketomati polni in da so ga odpeljali v glavno skladišče v Limbušu. Prav tako smo kar nekaj pritožb zasledili na družbenih omrežjih. “Pri nas je pisalo dostavljeno, ampak do nas sploh prišlo ni. Na vibru je bila koda za paketomat.”

Vse pogosteje pa naj bi pakete puščali na bencinskih servisih, saj so paketomati prepolni, kar pa pomeni dodatne stroške. “Velikokrat se zgodi, da dostavljavca ob uri, ko naj bi prišel, ni. Nekajkrat sem jih čakal zaman, zgodilo se je, da sem kar dobil sporočilo, da me čaka na paketomatu, spet drugič je prišel, vendar nisem mogel plačati s kartico. Cela zmešnjava,” je zapisal bralec. V enem primeru naj bi bralka prejela sporočilo, da bo paket prišel v petek, pa ga ni bilo. V soboto dopoldan jo je presenetil klic kurirja, da bo čez nekaj minut pri njej. Povedal ji je, da so prišli kurirji z Ljubljane na pomoč kurirjem v Mariboru in okolici, saj zaposlenih ni.

Obrnili smo se na GLS in jih zaprosili za pojasnila

Dejali so nam: “V mesecu novembru in seveda decembru (tako kot vsako leto) smo distributerji izpostavljeni velikim povečanjem obsega našega dela. Vsako leto se na predviden porast volumnov pripravimo z dodatnim kadrom, reorganizacijo dela (na terenu so tudi naši prodajni svetovalci in koordinatorji mreže, ki običajno ne dostavljajo paketov), z dodatnimi organizacijskimi sestanki, tehnološkimi rešitvami, ki nam pomagajo optimizirati procese dela.”

Glede na GLS-jeve Splošne pogoje dela lahko kurir v primeru, da stranke ni na predvidenem naslovu, paket dostavi v najbližji razpoložljivi Paketomat. “Stranka v sezoni lahko dobi paket tudi v Paketomat, ki ni najbližje naslovu dostave zaradi tega, ker je Paketomat, ki je stranki najbližji, popolnoma zaseden. Apeliramo tudi na prejemnike, da svoje pakete čimprej prevzamejo iz Paketomatov, da se predalniki sprostijo.”

“Zaradi povišanih volumnov, se seveda dvigne tudi odstotek pritožb in reklamacij (tudi v top sezoni odstotek reklamacij ne presega 0,3% celotnega obsega volumnov). Kljub temu, da smo v sezoni nakupov, GLS še vedno 94,1% paketov na področju Slovenije dostavi naslednji dan (med letom je številka za 5% višja). To je tudi čas v letu, ko beležimo največ bolniških odsotnosti (več kot 10% kadra v posameznem Depoju),” pojasnijo na GLS.

“Prejemniki so tako vajeni na določene standarde kakovosti dostave, ki v top sezoni zaradi ekstremnega povečanja obsega dela, lahko malenkost odstopajo.”

“Veseli smo, da je GLS prejel tudi certifikat BestBuyAward za distributerja, ki nudi najboljše razmerje med kakovostjo in ceno in verjamemo, da bomo tudi v prihodnje upravičili zaupanje naših uporabnikov. V vsaki dejavnosti imamo nihanja v obsegu dela, konec leta je za logistiko in paketno distribucijo tisti čas, ki je za vse zaposlene ekstremno težak. Zato prosimo za razumevanje in več strpnosti kot jo pričakujemo v preostalem delu leta,” zaključijo.

Druge novice

Comment

  • DAVORIN MARKUŠ

    12 decembra, 2023

    tri dni je rabil da je pripeljal pa še to ob polnoči rabil mi je avto in uničil fasado to je gls v Limbušu katastrofa

    Replay

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.