10:02, čet, 2. Maj

Poškodovani pri izstopu iz vlaka: “Nam je zelo žal za vsak primer poškodbe, četudi je manjša.”





V sredini avgusta smo objavili poziv bralke, ki nam je dejala, da sta njena sestrična in teta, bili pri izstopu iz vlaka, poškodovani. Ob tem je iskala morebitne priče. Obrnili smo se na Slovenske železnice, kjer so nam dejali, da je po njihovih informacijah bila poškodovana ena oseba.

Da sta bili pravzaprav huje poškodovani kar dve, pa so nam potrdili na PU Maribor: “12. avgusta smo bili obveščeni o tem, da sta se na Ptuju lažje, oziroma huje poškodovali dve osebi, ki sta sestopali iz vlaka. Policisti PP Ptuj so opravili ogled kraja, v tem trenutku pa še zbirajo obvestila o dogodku, in bodo z ugotovitvami, po zaključenem predkazenskem postopku, seznanili pristojno državno tožilstvo.”.

Na Slovenskih železnicah so še dejali, da so s Policijske postaje Ptuj prejeli obvestilo, da se je poškodovala potnica pri izstopu iz vlaka 247, dne 12. 8. 2023, ter zahtevo za zavarovanje video posnetkov za potrebe daljnih preiskav.

V letu 2022 sicer na Slovenskih železnicah beležijo 9 poškodb, v letu 2023 pa 4 poškodbe potnikov

“V večini primerov gre za nepreviden sestop ali vstop v vlak (zvit gleženj pri sestopu ali udarec v nogo pri vstopu) ter neprevidne hoje po vlaku,” dodajo ob tem.
Dejali so tudi: “Nam je zelo žal za vsak primer poškodbe, četudi je manjša. Vsak primer vzamemo in obravnavamo zelo resno, saj v varnost vlagamo na železnici izjemno pozornost. Zagotavljanje varnosti potnikov pri vstopu in izstopu ter v času potovanja in gibanja na območju postaje je naša glavna prioritetna naloga. V ta namen izvajamo konstantna izpopolnjevanja osebja in vztrajamo pri doslednem izvajanju zastavljenih nalog v zvezi varnosti.”

“Zavedamo se, da se lahko poškodba pri gibanju posameznika zgodi kjer koli, na vsakem koraku, zato je pri nas preventivna pripravljenost izjemnega pomena: imamo načrte za zaščito in reševanja, izvajamo praktične vaje zaščite in reševanja kjer sodelujejo tudi državni varnostni organi, aktivno sodelujemo tudi v obveščevalnih preventivnih akcijah itd.”

Pojasnili so tudi, da so večstopenjski mehanizmi za izboljševanje in preverjanje ravni varnosti stalnica vseh delovnih nalog v transportnem sektorju, še posebej na operativnih delovnih mestih v prometu. “Hvaležni smo, da železnice ostajajo ena najvarnejših oblik prevoza. Potovanje z avtomobilom je skoraj 50-krat bolj tvegano kot potovanje z vlakom. Na evropskih železnicah veljajo visoki standardi varnosti. Varnost železnic se je med letoma 2015 in 2018 v EU-27 še naprej izboljševala. Enak trend je opaziti tudi na Slovenskih železnicah. (Vira podatkov sta Sedmo poročilo o spremljanju razvoja trga storitev v železniškem prometu v skladu s členom 15(4) Direktive 2012/34/EU Evropskega parlamenta in Sveta ter publikacija Eurostata European Statistical Pocketbook 2020).”

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.