21:14, ned, 21. Jul

Zavarovalnica AS sledi demografskim trendom in novim tehnologijam





Zavarovalnica Adriatic Slovenica ohranja svoj položaj na slovenskem trgu. Kot tretja največja zavarovalniška skupina dosega 14-odstotni tržni delež. Kot so povedali na včerajšnji novinarski konferenci se usmerja v razvoj osebnih zavarovanj, strankam prijazne rešitve, sodobne asistence in upravljanje premoženja. Med naložbami Adriatica Slovenice je tudi kinematografski center Maribox.

Kot so poudarili na včerajšnji novinarski konferenci Zavarovalnica Adriatic Slovenica ozavešča o tveganjih ter spodbuja zdrav življenjski slog. S programom “Migimigi” pa izboljšuje kakovost življenja z novimi zavarovanji. Storitve ponuja v razvejani prodajni mreži tudi v okviru mariborske enote, med njenimi naložbami pa je vse bolj popularni kinematografski center Maribox.

novinarska-Zavarovalnice AS

Lani zastavljena strategija Zavarovalnice AS se odraža v rasti premije na vseh treh zavarovalnih področjih. Najvišjo rast so zabeležili pri življenjskih in pokojninskih zavarovanjih (2,8 %), 1,4-odstotno rast pa pri premoženjskih zavarovanjih (brez zdravstva). Minulo poslovno leto je zavarovalnica zaključila s 303,8 milijona evrov zbrane premije in 11,4 milijona evrov dobička, pri tem pa ohranila dobro in stabilno bonitetno oceno “BBB-“. “Usmerjeni smo v celovito zavarovalno zaščito na enem mestu, po drugi strani pa v kar najboljšo uporabniško izkušnjo,” je povedal predsednik uprave Adriatica Slovenice Gabrijel Škof.  Ob tem pa dodal, da bodo še naprej vlagali v razvoj, prilagojen demografskim trendom in tehnološkim izzivom, ob tem pa zagotavljali varno in stabilno poslovanje.

Skladno s strategijo in pričakovanji strank je AS tako izpopolnila zdravstvena zavarovanja, odprla lastno ambulanto v Ljubljani Zdravje AS z vrhunskimi zdravniki specialisti različnih strok in ekipo fizioterapevtov. Oblikovala je sodobno osebno zavarovanje in ga zaradi tega, ker krije tako različna tveganja v vseh življenjskih obdobjih, poimenovala kar Moj življenjski kasko. Pri tem si prizadeva za dolgoročni odnos s strankami in jim ob zavarovalnih vsebinah ponuja tudi druge, na primer lojalnostni program Migimigi, ki nagrajuje zdrav življenjski slog.

Kakšna bodo osebna zavarovanja prihodnosti?

“Med vodilnimi bo zagotovo Moj življenjski kasko, ki nudi varnost zavarovancu in njegovi družini v primeru bolezni, nezgode, brezposelnosti in smrti, hkrati pa hitro organizacijo in
plačilo zdravstvenih storitev, vse na eni polici,” je povedal izvršni direktor prodaje in trženja Borut Završan. Pomembna novost zavarovanja je kritje Specialisti z asistenco, ki vključuje drugo mnenje zdravnikov iz tujine. Z njim lahko poleg nas samih preverijo svojo diagnozo tudi družinski člani. Završan še poudarja, da Adriatic Slovenica namenja posebno pozornost prihajajoči direktivi IDD (Direktiva o distribuciji zavarovalnih produktov), ki
za zavarovance pomeni še večjo zaščito in bolj natančno ter pošteno predstavitev vseh vidikov zavarovanja.

Med naložbami Adriatica Slovenice tudi Maribox

Poslovna enota Adriatica Slovenice v Mariboru, ki jo od leta 2015 vodi direktor David Perko, uspešno posluje že od leta 1992 in pokriva večji del Štajerske ter Koroško, zaposluje pa 106 sodelavcev na več kot dvajsetih prodajnih mestih. Po več kot 25 letih poslovanja so trdno vpeti v gospodarsko in lokalno okolje in med drugim podpirajo vrsto športnikov, festival Lent in še številne druge projekte. Med naložbami Adriatica Slovenice je tudi kinematografski center Maribox, ki pomembno oblikuje utrip štajerske prestolnice. Njegov direktor Stipe Jerić ugotavlja, da kino z najsodobnejšo tehnologijo, programom in dogodki znova pridobiva pozornost gledalcev in je lani dosegel kar 18-odstotno rast.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.